باحضورجانشین نیروی زمینی ارتش، فرماندهان، سپاه، نیروی انتظامی و مسئولان استانی؛

سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی ارتش در اردبیل به کار خود پایان داد

اردبیل (پانا) - سی و هشتمین دوره مسابقات پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران باحضور شرکت کنندگان پایور و وظیفه، جانشین نیروی زمینی ارتش، فرماندهان، سپاه، نیروی انتظامی و مسئولان استانی درسالن ولایت اردبیل به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۸۷۶۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی ارتش در اردبیل به کار خود پایان داد

رئیس اداره عقیدتی ‌سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه سی و هشمتین دوره قرآن کریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی اردبیل گفت: مسابقات نهایی قرآن کریم ارتش دی ماه در تهران برگزار می‌شود .

حجت‌الاسلام عباس ابوالحسنی اظهار داشت: این دوره از مسابقات به میزبانی تیپ 40 متحرک هجومی ارتش در اردبیل برگزار شد و از سطح بالایی برخوردار بود و قاریان وحافظان ممتاز کشوری در آن حضور داشتند .

وی با اشاره به این که در مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران 280 نفر از یگان‌های مختلف حضور داشتند، بیان کرد: این افراد از مسابقات 5 منطقه انتخاب شده‌اند .

رئیس اداره عقیدتی ، سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : پس از پایان مسابقات قرآن نیروی زمینی ارتش 90 نفر انتخاب شدند و به مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم که دی ماه در تهران برگزار می‌شود راه یافتند .

ابوالحسنی اظهار کرد: امسال مسابقات قرآن کریم در اردبیل از سطح بالایی برخوردار بود و در رشته‌های قرائت، ترتیل، تحقیق، اذان، مفاهیم و حفظ قرآن کریم برگزار شد که امسال حفظ یک جزو قرآن کریم نیز به این دوره از مسابقات افزوه شد .

فرمانده تیپ 40 متحرک ارتش اردبیل نیزبا اشاره به میزبانی شایسته اردبیل در این دوره از مسابقات اظهار کرد: این مسابقات در سطح عالی برگزار شد و رضایت شرکت کنندگان را به دنبال داشت .

سرهنگ کریم چشک از برنامه‌ریزی برای تدوام مسابقات قرآن کریم در بین کارکنان ارتش در اردبیل خبر داد و افزود: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و اولویت ما ارج نهادن به برنامه‌های قرآنی و فرهنگی است .

وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به مقتدرترین ارتش دنیا تبدیل شده و در سایه درایت‌های مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح امنیت کشورمان مثال‌زدنی است .

در پایان این مراسم از نفرات برتر سی و هشمتین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تجلیل به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار