در جلسه شورای پردیس شهید بهشتی عنوان شد:

برنامه های روز دانشجو باید در شأن دانشجومعلمان و دانشگاه فرهنگیان برگزار شود

کلات (پانا) - سه شنبه 13 آذر، در جلسه شورای پردیس شهید بهشتی، مدیر امور پردیس های خراسان رضوی با یادآوری روز دانشجو، اظهار داشت: دانشجویان باید خود در نکوداشت این مناسبت فعال باشند و تلاش کنند برنامه های روز 16 آذر متناسب با شأن دانشجو معلمان و دانشگاه فرهنگیان برگزار شود.

کد مطلب: ۸۷۶۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد

رمضان نیری، با بیان این که "دانشگاه فرهنگیان خانواده ای پاک، سالم و بدون مشکل است"، گفت: در چنین فضایی کوچکترین مسئله ای نیز بزرگ تلقی می شود، بنابراین همه باید برای حفظ این فضای سالم و بدون مشکل تلاش کنیم.

نیری با اشاره به انتخابات مدیران گروه های آموزشی استان، با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این رویداد، آن را خوب و با کیفیت توصیف کرد.

وی به حضور دانشگاه فرهنگیان در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اشاره کرد و گفت: بازخوردها از حضور مؤثر و خوب دانشگاه در این نمایشگاه حکایت دارد، لذا تلاش های کلیه همکاران حوزه پژوهش قابل تقدیر و تحسین است.

نیری با اشاره به درس کارورزی اظهار داشت: دانشجویان کارورز نماینده دانشگاه فرهنگیان در مدارس هستند و باید منش و رفتارشان نشان دهنده معیارهای فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه باشد.

مدیر امور پردیس های خراسان رضوی با بیان این که "ما در اصول تربیتی با دو اصل هویت و سندیت روبرو هستیم"، توضیح داد: به موجب اصل هویت، اجبار معنا ندارد؛ و بر اساس اصل سندیت هر فردی باید مقید به معیارها و قوانین و بایدها و نبایدهای جامعه خود باشد. وی افزود: هنر استادان و مربیان باید این باشد که این تضاد را بر طرف کنند و با گفت وگوهای اقناعی و رفتار مناسب خود، دانشجویان را به رعایت معیارها ترغیب نمایند.

پس از سخنان مدیر امور پردیس های استان، دبیران تشکل های دانشجویی پردیس شهید بهشتی، برنامه های خود را برای روز دانشجو ارائه دادند و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم نکوداشت روز دانشجو اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار