استاندار زنجان در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال جاری:

شورای آموزش و پرورش بزرگترین و مهم ترین شورا در سطح استان است

زنجان(پانا)-فتح اله حقیقی استاندار زنجان در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال جاری گفت: شورای آموزش و پرورش بزرگترین و مهم ترین شورا در سطح استان است و همه مدیران عضو یا مدعو دستگاه های ذیربط موظف به شرکت در آن هستند.

کد مطلب: ۸۷۶۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
شورای آموزش و پرورش بزرگترین و مهم ترین شورا در سطح استان است

پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور اعضا و با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان در سالن امام علی (ع) استانداری زنجان برگزار شد.

فتح اله حقیقی ضمن تقدیر از حضور اعضا در این جلسه ابراز داشت: شورای آموزش و پرورش برای بنده بسیار مهم می باشد و تلاش خواهم کرد که شخصا در همه جلسات آن حضور داشته باشم و از همه اعضا نیز می خواهم که با قوت در این جلسات شرکت کنند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر عملیاتی نمودن مصوبات شورای آموزش و پرورش افزود: اگر برنامه ها در حد یک نظریه بمانند و عملیاتی نگردند در عمل اتفاقی نخواهد افتاد و این امر بزرگترین آفت یک برنامه است.

استاندار زنجان ضمن تقدیر از اجرای طرح نماد در مدارس ناحیه یک زنجان اظهار داشت: باید برنامه ریزی هدفمندی داشته باشیم و پس از احصا نقاط قوت و ضعف یک برنامه آن را تعمیم دهیم.

وی ادامه داد: نماد یک طرح جوان است که باید پس از اجرای آزمایشی و موفق در مدارس ناحیه یک و تبدیل شدن آن به صورت یک برنامه در سطح استان اجرایی گردد.

حقیقی اضافه نمود: باید برنامه ها پروژه محور باشند و با روش مناسب اجرا گردند تا تاثیر بیشتری در روی مخاطب و جامعه هدف داشته باشند و به هدف پیش بینی شده منجر گردند.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زبانزد بودن جوانان زنجان در زمینه آی تی در دنیا گفت: استان زنجان باید قطب آی تی کشور گردد و بنده قول می دهم در آینده ای نزدیک شهرک الکترونیک و آی تی را بسازم.

وی افزود: همه نهادهای استان باید پای کار بیایند تا وضعیت استان هر روز بهتر شود و پیشرفت نماید.

فتح اله حقیقی با تاکید بر دید وسیع داشتن در هر برنامه ای اظهار داشت: باید کارهای بزرگی برای اعتلای استان انجام دهیم و این مهم با عملیاتی نمودن برنامه ها امکان پذیر خواهد بود.

استاندار زنجان با توصیه به وحدت مدیریت در استان متذکر شد: هیچ مدیری حق ندارد در کارهای مدیران دیگر دخالت کند.

این مقام ارشد استانی با اشاره به اینکه هیچ مدیری حق ندارد علیه دیگری مصاحبه کند ابراز داشت: نباید هیچ بی احترامی در رسانه ها به کسی انجام گیرد چراکه همه در نزد خداوند محترم هستند.

وی ضمن تاکید بر رعایت احترام تمامی آحاد جامعه و حفظ ارزش آنان گفت: باید روی صحنه و پشت آن یکرنگ باشیم و هدف اصلی خدمت به مردم باشد.

استاندار زنجان در پایان با تاکید بر این نکته که "بنده فقط بدهکار مردم هستم و هدفم خدمت صادقانه است" گفت: باید انضباط کلامی داشته باشیم و با نکته سنجی در رسانه ها حرف بزنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار