آموزش سواد رایانه ای یک نیاز در زندگی هر فرد است که دنیا به آن توجه خاصی دارد.

یزد (پانا) _ در نشستی در مورد طرح سواد آموزی رسانه ای واهمیت این طرح در دنیای امروز بحث وتبادل نظر شد ودر مورد چگونگی آموزش ها وبررسی کاربرد آنها وتاثیر اینگونه آموزش ها در روند آموزشی آموزش وپرورش بحث و بررسی بعمل آمد.

کد مطلب: ۸۷۶۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش سواد رایانه ای یک نیاز در زندگی هر فرد است که دنیا به آن توجه خاصی دارد.

معاون سوادآموزی استان دردوره توجیهی مربیان طرح آموزش آموزش رایانه استان یزد با اشاره به اجرای سومین سال این طرح در استان یزد گفت: سوادآموزان از آموزش مهارت های icdl استقبال چشمگیری نموده اند به طوری که تقریبا تمامی فراگیران دوره انتقال سوادآموزی خواهان شرکت در این طرح هستند .

معاون سوادآموزی استان با اشاره به دریافت جایزه کنفسیوس از طرف پرورش استان یزد سازمان یونسکو گفت : طرح اموزش icdl در سال 2018 از طرف سازمان علمی فرهنگی ملل متحد مفتخر به دریافت این جایزه گردید و این خود نشان دهنده توجه دنیا به فراگیری سواد رایانه ای دارد . ایشان افزود اهمیت دادن به این طرح ، داشتن مربیان با انگیزه ، فضای مناسب جهت اموزش طرح می تواند به کیفیت آموزش بیافزاید که خوشبختانه در استان یزد این طرح در دو سال قبل با موفقیت خوبی انجام پذیرفت .

مرآت این الرعایا با اشاره به اینکه در سال 1397 این طرح در سراسر استان اجرا می گردد افزود این طرح در 60 کلاس درس برای 500نفر از فراگیران دوره انتقال اجرا می گردد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار