سرپرست استانداری تهران: تقویت «نه گفتن» با آموزش در کودکی محقق می‌شود

تهران (پانا) - سرپرست استانداری تهران با بیان اینکه برای خودکنترلی دانش‌آموزان آموزش «نه گفتن» باید از دوران پیش‌دبستانی آغاز شود، گفت در همین زمینه باید دانشگاه‌ها فعال شوند.

کد مطلب: ۸۷۵۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست استانداری تهران: تقویت «نه گفتن» با آموزش در کودکی محقق می‌شود

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، شکراله حسن‌بیگی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با بیان اینکه مدیران و مسئولان استانی به اجرای مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر توجه کنند، گفت: مدیران و مسئولان حوزه آسیب‌های اجتماعی در قبال آسیب‌ها باید مسئولیت‌پذیر باشند.

وی افزود: تا کنون موضوعات سخت افزاری مثل ایجاد مراکز مراقبت و ترک اعتیاد در موضوعات معتادان متجاهر و ساماندهی آنها مطرح بوده است اما باید به برنامه‌ریزی برای کارفرهنگی وپیشگیری در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیز توجه شود.

به گفته سرپرست استانداری تهران، اگر هدف پیشگیری و مقابله در آسیب‌ها، اثرگذاری است باید این اقدامات از پیش‌دبستانی و دبستان آغاز شود و انجمن اولیاء و مربیان وارد شوند و قدرت نه گفتن را برای خود کنترلی به دانش آموزان و کودکان آموزش دهند.

حسن‌بیگی با بیان اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان در سیستم آموزشی امانت ما هستند، ادامه داد: اجتماعی کردن مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار قرار دهیم و برای اینکه این اقدامات را وارد خانه‌ها کنیم، باید دانشگاه‌ها فعال شوند، خوابگاه‌های دانشجویی مراقبت شوند و برای این اقدامات از اساتید مجرب بهره‌مند شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار