مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

طرح مکمل یاری برای بیش از 170 هزار دانش آموز دوره متوسطه شهرستان های استان تهران اجرا می شود

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ازآغاز اجرای طرح مکمل یاری بیش از 170 هزار دانش آموز دوره متوسطه شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۵۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح مکمل یاری برای بیش از 170 هزار دانش آموز دوره متوسطه شهرستان های استان تهران اجرا می شود

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در تشریح این خبر گفت: طرح آهن یاری ویژه 91 هزار دانش آموز دختر دوره متوسطه و مکمل یاری ویتامین D ویژه 80هزار دانش آموز پسر شهرستانهای استان تهران اجرا می شود.

وی افزود: با توجه به فقر آهن در اغلب دختران وتأثیر آن در عملکرد بدن و همچنین اختلال رشد استخوان دردوران نوجوانی و پوکی استخوان در دوران بزرگسالی طرح آهن یاری و ویتامین D در مدارس متوسطه اجرا می شود.

صیدلو با اشاره به همکاری دانشگاههای علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی و اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در اجرای این برنامه، اظهار داشت: در این طرح، قرص آهن و مکمل ویتامین D بین دانش آموزان توزیع خواهد شد و چگونگی مصرف این داروها برای آنان تشریح خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان با تاکید بر توجه به سلامت دانش آموزان ، تصریح کرد: ما وقتی می توانیم آموزش و پرورش را در مسیر رسیدن به اهداف عالی تعلیم و تربیت قرار دهیم که دانش آموزان ما از سلامت کامل جسم و روان برخوردار باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار