طرح مکمل یاری در 68 واحد آموزشی دوره اول و دوم متوسطه در فومن اجرا می شود

رشت (پانا) - فاضل فاضل نیای فومنی مدیر آموزش و پرورش فومن گفت : طرح مکمل یاری با قرص ویتامین d بین دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه اجرا می شود.

کد مطلب: ۹۶۲۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح مکمل یاری در 68 واحد آموزشی دوره اول و دوم متوسطه در فومن اجرا می شود

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فومن، فاضل فاضل نیای فومنی به توزیع قرص ویتامین d دربین دانش آموزان تا پایان سال تحصیلی خبر داد و گفت: مکمل یاری، ویتامین d و آهن با همکاری مرکز بهداشت و درمان شهرستان فومن و پیگیری کارشناس تربیت بدنی و سلامت در 68 واحد آموزشی دخترانه و پسرانه دوره اول و دوم متوسطه به صورت ماهیانه یک عدد قرص تا پایان سال تحصیلی بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به آشنایی دانش آموزان جهت استفاده از قرص مکمل یاری،ویتامین d و قرص آهن گفت: علاوه بر توزیع قرص بین دانش آموزان، برنامه آموزشی ویژه دانش آموزان، معلمان و مربیان اجرا می‌شود تا همگان با اهداف طرح آشنا و مزیت‌های استفاده از آن را بشناسند.

مدیر آموزش و پرورش فومن افزود: دانش آموزان می توانند فرهنگ سالم زیستن را در جامعه نهادینه کنند واگر دانش‌آموزان به طور صحیح آموزش سلامت و رفتارهای تغذیه‌ای مناسب را فرا گیرند می‌توانند سایر اعضای خانواده را آموزش داده و باعث ارتقای سطح سواد سلامت جامعه شوند.
طرح مکمل یاری هرساله با هدف پیشگیری از بروز کمبود آهن و ویتامین دی از مهرماه در مدارس دخترانه و پسرانه متوسطه اول و دوم آغاز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار