نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

ساماندهی پروژه های توزیع برق نقش بسزایی در زیبا سازی مبلمان شهری دارد

اراک(پانا)- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ساماندهی پروژه های توزیع برق در زیبا سازی مبلمان شهری را موثر دانست.

کد مطلب: ۸۷۵۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی پروژه های توزیع برق نقش بسزایی در زیبا سازی مبلمان شهری دارد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، علی اکبر کریمی در بازدید به منظور تصمیم سازی پروژه ساماندهی شبکه برق خیابان مشهد اراک گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان دراین سال ها کمک های شایان ذکری در اصلاح شبکه که یکی از معضلات شهرستان محسوب می شود انجام داده که شایسته تقدیر است.

وی با برشمردن مزایای اصلاح شبکه توزیع نیروی برق، اظهار داشت: زیباسازی مبلمان شهری برای توسعه شهر و ساخت و ساز شهرندان و کاهش تلفات انرژی از مهمترین دستاوردهای اصلاح شبکه محسوب می شود.

سرپرست شهردای اراک نیز گفت: اجرای پروژه های توزیع برق نقش بسزایی در مبلمان شهری و ارائه برق مطمئن به مردم دارد که موجبات رضایتمندی مشترکان را فراهم می سازد.

شالی بیگ افزود: تعامل و هم افزایی توزیع برق و شهرداری موجب تسهیل در روند اجرای پروژه ها می شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی استان مرکزی نیز فرسودگی شبکه های توزیع، مصرف غیر مجاز، رشد بالای مصرف، محدودیت منابع مالی، نبود زیر ساخت های شهری و سرقت تجهیزات را مهمترین مشکلات شرکت توزیع برق عنوان کرد و این موارد را مانع از خدمات رسانی بهینه به شهروندان برشمرد.

محمد اله داد افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرستان ها خدمت مضاعف به مردم شهرها و روستاهای سراسر استان جهت تامین برق مطمئن و پایدار است.

وی با اشاره به وضعیت موجود وصول مطالبات و برق های غیر مجاز و لزوم جمع آوری و ساماندهی آنها گفت: اجرای این امر نیازمند مساعدت تمام مشترکین و دستگاه های اجرایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار