اهتمام جدی دستگاه های اجرایی درارائه خدمات مطلوبتر به مردم ضروری است

اراک(پانا)-نماینده مردم تفرش،آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی اهتمام جدی دستگاه های اجرایی درارائه خدمات مطلوبتر به مردم را ضروری عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۶۹۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
اهتمام جدی دستگاه های اجرایی درارائه خدمات  مطلوبتر به مردم ضروری است

محمد حسینی در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی صنعت برق را از زیرساخت های توسعه ای دانست و گفت: توجه به این صنعت می تواند بسترهای توسعه ای را بهتر فراهم کند.

وی ادامه داد: استان مرکزی چهارمین قطب صنعت کشور و دومین قطب صنایع مادر تخصصی و برق زیرساخت مهم و نبض صنعت در استان است.

نماینده مردم تفرش،آشتیان وفراهان در مجلس شورای اسلامی بر توسعه بکارگیری انرژی های تجدید پذیر، اصلاح تعرفه های برق مشترکین پر مصرف، ایجاد ظرفیت و زیرساخت برای بازگشت روستاییان، تسهیل در ارائه خدمات و شناسایی روش های جدید افزایش رضایتمندی مشترکان تاکید کرد.

حسینی اظهار داشت: امید است با همراهی مسئولان بتوانیم مشکلات پیش روی صنعت برق را در خصوص موارد یاد شده مرتفع نماییم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز با ارائه خلاصه ای از وضعیت عملکرد این شرکت، گفت: تامین برق پایدار، مستمر و اقتصادی، برآورده کردن انتظارات و نیازهای مردم، خدمت رسانی به موقع و پاسخگویی به هنگام در هر پست سازمانی در صنعت برق از جمله وظایف و اهداف اصلی این شرکت محسوب می شود .

محمد اله داد افزود: 712 هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد که برق آنها از 16 هزار دستگاه ترانسفورماتور و 20 هزار کیلومتر شبکه تامین می شود.

وی فرسودگی شبکه برق، کمبود نقدینگی در صنعت برق و اختلاف چشمگیر نرخ تکلیفی و قیمت تمام شده انرژی و انشعاب را از مشکلات پیش روی صنعت برق دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار