کارگاه آموزشی - توجیهی راهبران آموزشی و تربیتی استان مرکزی برگزار شد

اراک(پانا)- کارگاه آموزشی - توجیهی راهبران آموزشی و تربیتی استان مرکزی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۵۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی - توجیهی راهبران آموزشی و تربیتی استان مرکزی برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره بهه نقش موثر راهبران در کیفیت بخشی به برنامه های آموزش و پرورش گفت: اجرای طرح راهبران آموزشی از بهترین و موثرترین اقدامات حوزه آموزش ابتدایی در راستای بهبود مدیریت و ارتقای سطح کیفیت آموزشی و پرورشی محسوب می شود.

شهریار فولادوند راهبران آموزشی- تربیتی را حلقه اتصال مدارس با آموزش و پرورش عنوان و بیان کرد: تعامل بیشتر با این راهبران دستیابی به اهداف متعالی آموزش و پرورش را بیشتر خواهد کرد.

وی ارتقای مهارت حرفه ای معلمان آموزش ابتدایی، کاهش فاصله سطح علمی دانش آموزان روستایی و شهری و جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان روستایی را از مهم ترین اهداف اجرای طرح راهبران آموزشی و تربیتی دانست.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان مرکزی نیز وظایف راهبران آموزشی و آمار دانش­آموزان چند پایه را تشریح کرد.

علی محمد غلامی گفت: کیفیت بخشی به آموزش، توانمند­سازی نیروی انسانی، توسعه کمی و کیفی پیش دبستانی از اولویت های معاونت ابتدایی بشمار می رود.

در ادامه جلسه نمایندگان راهبران آموزشی مناطق پانزده گانه استان مرکزی گزارشی از فعالیت های انجام شده در منطقه خود را ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار