مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:

پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس از برنامه های مهم آموزش و پرورش است

اراک(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توانمند سازی دانش آموزان در مواجهه با موقعیت های مخاطره آمیز از برنامه های مهم آموزش وپرورش در مدارس بشمار می رود.

کد مطلب: ۸۸۱۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس از برنامه های مهم آموزش و پرورش است

شهریار فولادوند در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کمیجان افزود: دانش آموزان امانت های خانواده ها در مدارس هستند که باید به خوبی تربیت شوند.

وی ادامه داد: ارتباط بیشتر خانواده ها با مدارس، همدلی مسئولان و همراهی آنها با آموزش و پرورش از عواملی است که موفقیت بیشتر دانش آموزان را رقم می زند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی نیز با تبیین طرح ایران مهارت گفت: 60 ساعت مهارت‌آموزی با محوریت درس کار و فناوری برای دانش‌آموزان متوسطه اول طبق این طرح در نظر گرفته شده که با توجه به شرایط مدرسه می‌تواند طی سه سال تحصیلی توزیع شود.

مجتبی حیدری افزود: منابع مالی طرح ایران مهارت از محل مشارکت های مردمی، اولیاء و سرانه مدارس با مشارکت اداره کل فنی و حرفه ای تأمین خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش نیز وظیفه اصلی آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی را آموزش و توانمندسازی در سه محور دانش آموزان - اولیاء و کارکنان عنوان کرد.

مهدی دمنه افزود: توجه به دانش آموزان در معرض آسیب و آسیب دیده و پیشگیری از مواجهه آن ها با موقعیت های مخاطره آمیز در امر پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار مهم است.

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کمیجان نیز گفت: معلمان این شهرستان در حد توان خود جهت رشد و تربیت دانش آموزان تلاش داشتند به طوری که شاهد درخشش دانش آموزان در مسابقات علمی، قرآنی، تربیتی و ورزشی هستیم.

فائض پور با بیان درخواست های دانش آموزان، خواستار تامین امکانات و تجهیزات ورزشی مورد نیاز و تجهیز کتاب خانه های مدارس شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار