نماینده مردم شهرقدس در مجلس شورای اسلامی:

اولین قدم برای رشد اجتماعی دانش آموزان عضویت در انجمن اسلامی است

شهرقدس(پانا) - نماینده مردم شهرستانهای قدس،ملارد و شهریار در دیدار اعضای انجمن اسلامی دانش آموزان شهر قدس مطرح کرد: یکی از راه های رسیدن به موفقیت،رشد روابط اجتماعی است که اولین گام برای دانش آموزان عضویت در انجمن اسلامی است.

کد مطلب: ۸۷۵۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین قدم برای رشد اجتماعی دانش آموزان عضویت در انجمن اسلامی است

محمدمحمودی شاه نشین در دیدار با اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان قدس که باحضور حجت الاسلام جعفر مسئول این اتحادیه در ایام سالگرد شهید مدرس و روز مجلس برگزار شد، اظهار داشت: بحمدالله امروز انقلاب اسلامی شرایطی ایجاد کرده که نوجوانان و جوانان ما میتوانند از هرنقطه ای پیشرفت کنند.

وی در ادامه افزود: انسان از وقتی که متولد میشود کوله باری دارد که هرچه سنش بیشتر میشود و بالا میرود این کوله که در آن عیب و نقص هایش جمع و سنگین تر خواهد شد و هم اکنون کوله بار شما سبک و دعایتان پیش خدا مستجاب است و ما محتاج دعای شما معصومان هستیم.

محمودی بیان کرد: چهره بسیاری از شما نوجوانان من را به یاد نوجوانی خودم می اندازد که با شور و اشتیاق در کنار درس برای رسیدن به هدف هایم مهارت هایی را کسب میکردم.

وی تصریح کرد:ایمان و توکل در کارها به خداوند عز وجل از جمله کارهایی است که مارا به هدفمان نزدیک میکند و ضرب المثل معروفی هست که میگوید: از تو حرکت و ازخداوند برکت.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار«فردا از آن ما است»اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: این جمله نه تنها یک شعار بلکه حقیقت ای ملموس است.

شایان ذکر است ، در این جلسه ،حجت الاسلام جعفر مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان شهرقدس نیز گزارش عملکردی از فعالیت های خود ارائه کرد.

/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار