معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران:

امسال دهه فجر را با شکوه تر برگزار خواهیم کرد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران گفت: امسال ایام ا... دهه مبارک فجر را با توجه به اینکه در چهلمین سال شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم باشکوه تر و عظیم تر برگزار خواهیم کرد.

کد مطلب: ۸۷۷۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
امسال دهه فجر را با شکوه تر برگزار خواهیم کرد

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی در جمع مربیان پرورشی و رؤسای اتحادیه انجمن های اسلامی که در کانون شهید مفتح برگزار شد اعلام کرد: امسال ایام ا... دهه مبارک فجر را با توجه به اینکه در چهلمین سال شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم باشکوه تر و عظیم تر برگزار خواهیم کرد.

کریمی افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی قِدمتی دیرینه دارد و برنامه های خاصی دارد که در جهت بصیرت افزایی حرکت می کند. تشکل ها به عنوان بازوی اجرایی حوزه معاونت پرورشی نقش اساسی را ایفا می کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران به نقش مؤثر اتحادیه در 13 آبان امسال اشاره کرد و گفت: از تلاشهای خوب همه تشکل ها بخصوص اتحادیه تشکر و قدردانی می کنیم. ما انتظار داریم تمامی تشکل ها اعم از بسیج، اتحادیه، هلال احمر و سازمان دانش آموزی امسال برنامه های مُفرحی را دنبال کرده و در کنار هم دیگر منویات مقام معظم رهبری را محقق نمایند.

کریمی خاطرنشان کرد: ستاد بزرگداشت ایام ا... دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهر تهران با حضور تشکل ها برگزار شد و برنامه های خاصی را تدارک دیده اند و ما امسال برنامه ها را از نیمه دوم دی ماه آغاز خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار