2 هزار نسخه کتاب به مساجد آستارا اهدا شد

رشت(پانا)-مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد بندر آستارا گفت: 2 هزار نسخه کتاب با عناوین مختلف از طرف دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان به کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان اهدا شد.

کد مطلب: ۸۷۵۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
2 هزار نسخه کتاب به مساجد آستارا اهدا شد

مسعود حسن زاده در حاشیه اهدای کتاب به کانون های مساجد آستارا گفت: این کتاب ها به پنج کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی اهدا شد.
وی با بیان این که اهدای کتاب به دیگر کانون های فرهنگی و هنری مساجد در طول سال و در قالب برنامه زمانی مدون و مشخص استمرار خواهد یافت از اعضا خواست نسبت به امانت گرفتن کتاب ها و مطالعه دقیق آنها همت کنند.
وی اضافه کرد: بیشترین مخاطب کانون های فرهنگی و هنری مساجد نوجوانان هستند و عمده موضوعات کتاب های اهدا شده مرتبط با تاریخ، دین، فرهنگ، سیاست و مذهب است.
وی افزود : فعالیت کانون های مساجد فقط منحصر به فصل تابستان نیست بلکه کلاس های فرهنگی و هنری با محوریت مسجد در طول تمامی هفته های سال برگزار می شود.
حسن زاده افزود: کانون هر مسجدی به عنوان مرکز فرهنگ و هنر اسلامی می تواند در شکوفایی استعداد هزاران دانش آموز و دانشجو و دیگر اقشار موثر باشد.
50 کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان مرزی بندر آستارا در غرب استان گیلان فعالیت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار