معاون پرورشی و تربیت بدنی؛

توزیع بیش از 3000 جلد کتاب در مدارس شهرقدس

شهرقدس (پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرقدس از توزیع بیش از 3000 جلد کتاب در مدارس جهت برپایی نمایشگاه کتاب طی هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۴۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بیش از 3000 جلد کتاب در مدارس شهرقدس

محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستان های تهران در خصوص برنامه های اجرا شده آموزش و پرورش شهرقدس در هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: بخشنامه ای برای مدارس در امر کتاب و کتاب خوانی صادر گردید، لذا مدارسی که در این راستا فعالیت های لازم را به عمل آوردند، از سوی مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرقدس تقدیر نامه ای برای آنها در نظر گرفته شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرقدس از توزیع بیش از 3000 جلد کتاب در مدارس جهت برپایی نمایشگاه کتاب طی هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

وی تصریح کرد: 30 نفر از دانش آموزان فعال در کتاب خوانی برگزیده شدند و از آنها تقدیر به عمل آمد، همچنین در کنار دانش آموزان، 30 نفر از فرهنگیان نیز که در ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی فعال بودند در مراسمی که با هماهنگی اداره آموزش و پرورش و اداره کتابخانه های عمومی شهرقدس صورت گرفته بود از آن ها تقدیر شد.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی قدس در خصوص برگزاری جلسات مربوط به کتاب و کتابخوانی تاکید کرد: با همکاری اداره کتابخانه های عمومی جلساتی در رابطه با کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

قاسمی در راستای مسابقات کتابخوانی گفت: طی هفته گذشته نیز مسابقه کتابخوانی با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی آموزش و پرورش با حضور 800 نفر برگزار شد که موضوع این مسابقه زندگی نامه شهید حمیدرضا بود.

/خبرنگار:آرمین ناصری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار