نماینده مردم شهرستان های طبس، فردوس،سرایان و بشرویه: پیگیری مسائل مربوط به آموزش و پرورش تا حصول به نتیجه هستیم

بیرجند(پانا) - نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش و حل مشکلات ان باید مسئله اول کشور و استان باشد و نمایندگان استان برای تحقق این مهم و تبدیل این دغدغه به قانون تمام تلاش خود را به کار بسته اند.

کد مطلب: ۸۷۵۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
نماینده مردم شهرستان های طبس، فردوس،سرایان و بشرویه: پیگیری مسائل مربوط به آموزش و پرورش تا حصول به نتیجه هستیم

محمد رضا امیر حسن خانی در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: رونق هنرستان ها و توجه ویژه به رشته ها، تجهیزات و هنر آموزان می تواند زمینه ساز رونق اشتغال و شکوفایی اقتصاد استان شود.

وی با بیان این که تأسیس هنرستان صنایع دستی و گردشگری در شهر فردوس ضروری است، ادامه داد: شهرستان فردوس به دلیل پیشینه غنی در صنایع دستی، آثار باستانی و نیز دانش آموزان مستعد و علاقمند این رشته ها مکان مناسبی برای تأسیس هنرستان صنایع دستی و گردشگری می باشد.

نماینده مردم شهرستان های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، ضمن تأکید بر نشست مشترک مدیران هنرستان های استان با مشئولین فنی و حرفه ای استان، اضافه کرد: آگاهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مسائل آموزش و پرورش و همراهی آنان با مسئولین آموزش و پرورش می تواند ضمن کاهش مشکلات آموزش و پرورش در تسریع و تصویب قوانین آموزشی، پرورشی و معیشتی فرهنگیان نیز موثر باشد.

امیر حسن خانی با بیان این که طرح و لایحه معافیت آموزش و پرورش از عوارض شهری تقدیم مجلس می شود تا به صورت قانون مدون تدوین گردد، ادامه داد: آموزش و پرورش سنگ زیر بنای توسعه همه جانبه در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و اعتقادی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار