مدیر عامل آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم علیه السلام طبس خبر داد

شعبه دانشگاه رضوی در طبس ایجاد می‌شود

طبس (پانا) - مدیرعامل آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم طبس از ایجاد شعبه ای از دانشگاه رضوی در طبس خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۸۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
شعبه دانشگاه رضوی در طبس ایجاد می‌شود

حجت الاسلام سید محمد جواد رئوف سیدنژاد، مدیر عامل آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم علیه السلام طبس گفت: با توجه بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و وجود امکانات و ظرفیت های موجود در این آستان مبارک، پتانسیل تبدیل به قطب فرهنگی را دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما برای کار ضد فرهنگی هزینه می کنند و ما نیز باید به صورت قوی کار فرهنگی کنیم ادامه داد: هدف ما ایجاد یک فضای امن و مطمئن فرهنگی است.

رئوف سید نژاد بیان کرد: لذا فعالیت های اقتصادی و خدماتی در کنار آن برای تامین بودجه فعالیت های فرهنگی همچنان انجام خواهد شد و به این منظور فعالیت های فوق گسترش خواهد یافت.

مدیر عامل آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم علیه الاسلام در خصوص برخی زمینهای اختلافی مابین آستان مبارک و اداره اوقاف این شهرستان گفت: احتمالا این اختلاف باقی می ماند اما فعلا این دارائیها در اختیار اوقاف خواهد ماند تا زمانیکه رای دادگاه صادر شود و این مسئله باعث نخواهد شد کار مردم انجام نشود ، این مسئله پیگیری می شود و به زودی رفع خواهد شد .

وی در رابطه با پیگیری مسایل شهرک رضوانشهر وابسته به آستان مبارک نیز افزود: اولین جلسه با شهرداری انجام و قرار است به این قسمت به شهرداری واگذار شود اما هنوز واگذار نشده است.

حجت الاسلام رئوف سید نژاد از احتمال ایجاد شعبه ای از دانشگاه رضوی در طبس خبر داد و افزود اگر این کار انجام شود طبس اولین شهری خواهد بود که دارای شعبه ای از این دانشگاه می شود.

وی در خصوص زمینهای انتهایی شهرک رضوانشهر نیز تاکید کرد، کاربری این زمینها به مسکونی به دلیل مجاورت با جاده کمربندی امکان پذیر نیست و به این زمینها مجوز مسکونی شدن داده نشده است .

حجت الاسلام رئوف سید نژاد همچنین اظهار داشت برنامه ای برای فروش هتل میقات و یا واگذاری مدیریت آن نداریم و اگر برنامه ای داشته باشیم روشن و واضح اعلام خواهیم کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار