بازدید از مدارس استثنایی ناحیه دو شهر ری

شهرری (پانا) - عضوشورای شهر تهران،شهردار منطقه ۲۰ ،معاون پژوهش وبرنامه ریزی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری وجمعی دیگر از مسئولان شهرستان ری از آموزشگاههای قدسی واقدس موفقیان،آموزشگاه استثنایی طاهر به مناسبت روز معلولان بازدید به عمل آوردند.

کد مطلب: ۸۷۵۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از مدارس استثنایی ناحیه دو شهر ری

در این بازدید حسن خلیل آبادی عضو شوراری شهر تهران، ری وشمیرانات مورد استقبال گرم مدیران ومعلمان ودانش آموزان مدارس قدسی موفقیان ،اقدس موفقیان و طاهر قرار گرفت و از کلاس‌های آمادگی مقدماتی و تکمیلی و دوره اول و دوم ابتدایی و دوره متوسطه اول پیش حرفه‌ای نیز دیدن کرد.

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از مدیر، معلمان، دفاتر کلاسی و پوشه‌کار دانش‌آموزان را مورد بررسی قرارداد و از نمایشگاه دست ساخته‌های دانش‌آموزان پیش‌حرفه ای بازدید نمود.

وی گفت: از استقبال دختر ویلچرسوار و پسر واکردار سخت تحت تاثیر قرار گرفتم و از معلمان سختکوش و باتجربه که مشتاقانه به دنبال انتقالعلم و دانش و گسترش آن بین دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در این ناحیه، سخت به ذوق آمدم و به ‌حالشان غبطه خوردم.

خلیل آبادی از بازدید به عمل آمده ابراز رضایت نمود و ضمن حضور در کلاس‌های درس و تبادل نظر با اولیاء دانش‌آموزان ابراز داشت: صمیمیت زیادی بین دانش‌آموزان و کارکنان مدارس مشاهد کردم که نشان از یک رنگی و صداقت مدیر و معلمان با مردم دارد، آنچه شایسته تقدیر است زحمات و تلاشهای مدیران، معلمان و دلسوزی خدمتگزار مدرسه است که نشانه هماهنگی، برنامه‌ریزی و همدلی کارکنان مدارس است.

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار