گوش دادن خوب به صحبت ها، هم تکریم ارباب رجوع حساب می شود و هم اعتراضات را کم می کند

پیربکران، اصفهان (پانا) - کارگروه تخصصی رسیدگی به اعتراضات معلمان در سالن اجتماعات اداره تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۸۷۵۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
گوش دادن خوب به صحبت ها، هم تکریم ارباب رجوع حساب می شود و هم اعتراضات را کم می کند

رئیس اداره در این جلسه گفت: سعی کنید انتقادات را بپذیرید. نقد کردن با اهانت فرق دارد. گوش دادن خوب به صحبت ها، هم تکریم ارباب رجوع حساب می شود و هم اعتراضات را کم می کند. اگر مدرسه ای نتوانست مشکل همکاری را حل کند باید این مشکل را به اداره ارجاع دهد و باز هم اگر اداره ناحیه یا منطقه نتوانست مشکل را حل کند باید مشکل به اداره کل آموزش و پرورش استان ها ارجاع داده شود.اعضای کارگروه باید گوش شنوا داشته باشند.

سپس دبیر جلسه گفت: این کارگروه جهت بررسی مسائل و اعتراضات معلمین تشکیل شد و در اینجا به تصمیم گیری جهت رفع مشکلات تاکید می گردد.

وی در پایان جلسه پیشنهاد داد باید از مدیران مدارس درخواست شود به این موضوع در جلسات شورای معلمان پرداخته و نظرات همکاران به اداره ارجاع داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار