مفتح:

گزارش تفریغ بودجه 95 برای قرائت در صحن ارسال شد

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش تفریغ بودجه سال 95 در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و نهایی شد، این گزارش برای قرائت در صحن به هیات رییسه ارسال شد.

کد مطلب: ۸۷۵۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
گزارش تفریغ بودجه 95 برای قرائت در صحن ارسال شد

به گزارش خانه ملت، محمدمهدی مفتح با اشاره به نشست کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: بحث و تبادل نظر پیرامون مشکلات پیمانکاران طرح های عمرانی با توجه به افزایش قیمت ها و بررسی نرخ تعدیل اعلام شده در قراردادهای پیمانکاران توسط سازمان برنامه و بودجه نیز صورت گرفت.

وی افزود: با افزایش قیمت ها، مشکلاتی برای پیمانکاران حوزه عمرانی ایجاد شده است، در این زمینه سازمان برنامه و بودجه اقداماتی داشته و کارشناسان نیز توضیحاتی در رابطه با چگونگی تعدیل ها ارائه دادند.

سخنگوی کمیسیون برنامه مجلس یادآور شد: پس از ارائه اطلاعات و بیان مطالبات، تجربه گذشته یادآوری شد بنابراین مقرر شد تا کمیته ای مشترک بین اعضای کمیسیون برنامه و بودجه سازمان برنامه و اعضای کمیسیون عمران در صورت تمایل تشکیل شود و شاخص های تعدیل برای پیمانکاران احصا شود، چرا که می خواهیم فعالیت پیمانکاران در کشور مستمر باشد.

مفتح با اشاره به اینکه رسیدگی به بودجه پیشنهادی سال 1398 دیوان محاسبات در دستور کار قرار داشت، گفت: از آنجایی که بودجه پیشنهادی دولت برای سال 98 در سازمان برنامه و بودجه بسته شده است، مقرر شد که چارچوب پیشنهادی دیوان محاسبات در زمان بررسی لایحه در کمیسیون تلفیق بودجه مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار