علی الهیارترکمن: با سرمایه‌گذاری برای آموزش و پرورش بخش‌های دیگر هم رونق می‌گیرد

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد آموزش و پرورش در عمل باید به اولویت تبدیل شود و برای رفع آسیب‌هایش برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری شود.

کد مطلب: ۸۷۵۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
علی الهیارترکمن: با سرمایه‌گذاری برای آموزش و پرورش بخش‌های دیگر هم رونق می‌گیرد

علی الهیارترکمن در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران که در تالار فرهنگ درحال برگزاری است گفت: «افرادی که با حوزه پژوهش سروکار دارند با عنصر ضریب اثرگذاری مقاله آشنا هستند. از زمانی که این واژه را شنیدم واژه معلم در ذهنم تداعی شد زیرا این افراد این عنصر را دارا هستند.»

او افزود: «معلم و مدیر یک مجموعه در شکل‌گیری رفتارها تاثیرگذار هستند در این راستا مجموعه راهبری آموزش و پرورش شهر تهران این عنصر را داراست.»

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره اهمیت آموزش و پرورش در توسعه جامعه گفت: «بسیاری از افراد نقطه ثقل توسعه خود را بر روی آموزش و پرورش دانسته‌اند. ما که در این مجموعه سکاندار فرایندها هستیم باید این موضوع را در اولویت قرار دهیم.»

او گفت: «در مجموعه آموزش و پرورش باید موضوع‌ها را آسیب‌شناسی و برای جل آن‌ها برنامه تدوین کنیم. اولویت قرار دادن برنامه‌ها از جایی آغاز می شود که بدانیم در سرمایه‌گذاری برای آموزش و پرورش بخش های دیگر رونق می‌گیرند.»

او ادامه داد: «آموزش و پرورش ما عمل و فعلی می‌خواهد تا به اولویت‌های لازم تبدیل شود. گفتمان تحول سرمنزل همه این تحول هاست.»

الهیارترکمن افزود: «تهران خیلی از ظرفیت‌ها و عوامل توسعه را در اختیار دارد و می تواند به عنوان یک الگوی موفق برای سایر استان‌ها مدنظر قرار گیرد.»

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: «امیدوارم هر تغییر در آموزش و پرورش پیشبردی در اهداف این مجموعه باشد تا بتوانیم با انتقال تجارب، راه را برای مدیریت هموار کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار