پذیرش مدیریت شجاعت می‌خواهد

تهران (پانا) - معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه یک مدیر خوب از تهران خارج شد و مدیر توانمند دیگری وارد مجموعه گردیده است نقل و انتقال سمت ها را موجب پویایی سیستم دانست.

کد مطلب: ۸۷۵۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش مدیریت شجاعت می‌خواهد

بهارلو در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اظهارداشت: به جهت سلامت نیرو و دلسوزی شاهد بودیم که باقری با همت و قابلیت منحصر به فرد به جهت وقت گذاری و جدیت در امور و داشتن دیدگاه فنی به موضوعات آموزش و پرورش می پرداخت.

وی فولادوند را نیز فردی مردم دار و دارای جدیت در امور و توانمند معرفی نمود و گفت: آموزش و پرورش به جهت سلامت و مسؤولیت‌پذیری نیروی انسانی، غنی است.

بهارلو با بیان اینکه پذیرش مدیریت شجاعت می‌خواهد، گفت: مدیر باید امورات بسیار پیچیده، متنوع و چند وجهی آموزش و پرورش را رصد کند و در موضوعات کلان باید مجموعه را متعادل نگه دارد تا زیر مجوعه با فراق بتواند کار کند. مدیر باید انرژی بگذارد تا یک سیستم را رهبری و نگهداری کند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: مدیران هر کدام قالب های ویژه خود را دارند و هر مدیریت برای مجموعه فرصتی محسوب می شود که اگر نقاط ضعفی وجود دارد در این جابجایی ها مرتفع شود.

بهارلو ضمن آرزوی توفیق برای فولادوند در سمت مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران وی را مدیری محبوب و شریف قلمداد نمود و ابراز امیدواری کرد تا در این امر خطیر موفق باشند و امورات تهران را با قوت و قدرت ادامه دهند.

در ادامه این مراسم ربوشه مدیر آموزش و پرورش منطقه 7 به نمایندگی از مدیران شهر تهران باقری را معلمی قلمداد نمود که طلیعه کلامش شکرگزاری از نعمات خداوندی بود و معلمی که بواسطه ی مسئولیتش همه و همه را بی قید و شرط دوست داشت و با تخصص دشواری ها و پیچیدگی ها را بر طرف می نمود.

ربوشه وی را فردی پاک دست و علاقمند به برنامه ریزی علمی و منطقی معرفی نمود که در کلام و و باور او معلم محور تحول است و دوراندیشی و آینده نگری در مستندسازی املاک و فعالیت های آموزش و پرورش را از دیگر ویژگی های وی برشمرد

مدیر آموزش و پرورش منطقه 7 همچنین با خیر مقدم به فولادوند در سمت مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و قدردانی از قبول این مسئولیت آرزوی موفقیت و پیشرفت در امور را برای وی و جامعه ی فرهنگیان فرهیخته شهر تهران از درگاه خداوند خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار