انتصاب سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بروجرد

خرم آباد ( پانا ) - طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، محمد مهرافزون به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بروجرد منصوب شد.

کد مطلب: ۸۷۵۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بروجرد

محمد مهر افزون یکی از نیروهای با سابقه فرهنگی آموزش و پرورش بروجرد می باشد که جایگزین شهاب روزبهانی شده است.
آیین تودیع و معارفه مدیران آموزش و پرورش بروجرد با حضور برخی مسئولان استانی این نهاد در محل نمازخانه این اداره برگزار شد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه تغییر و جابجایی نیروهای درون نظام یک امر طبیعی و چرخش مسئولیت برای پویایی تعلیم و تربیت لازم است گفت: در زمان مسئولیت شهاب روزبهانی شاهد خدمات و موفقیت های خوبی در آموزش و پرورش بروجرد بوده ایم که با توجه به کارنامه درخشان وی، با پیگیری‌های مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در مناصب تاثیرگذار و شایسته از وجود وی استفاده خواهد شد.
اسدالله عباس زاده، سرپرست جدید آموزش و پرورش بروجرد را از سربازان نظام، مدیر و مدبر خواند و گفت :محمد مهرافزون شخصیتی علمی، اهل تحقیق و پژوهش، و دارای وجهه و مقبولیت در بین جامعه فرهنگیان و همچنین طیف‌های مختلف سیاسی شهرستان می باشد که امیدواریم با درایت و تلاش وی و همکارانشان در حوزه ستادی آموزش و پرورش بروجرد، شاهد ارتقای شاخص‌های عمومی و اختصاصی بیش از پیش دستگاه تعلیم و تربیت در این شهرستان باشیم.
گفتنی است محمد مهر افزون با مدرک دکترا و از جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پیش از این به عنوان مسئول حراست آموزش و پرورش اشترینان، کارشناس مسئول حراست آموزش و پرورش بروجرد، معاون آموزشی دانشگاه هنر بروجرد و مدیر مدارس این شهرستان خدمت کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار