استاندار خوزستان تاکید کرد:

لزوم پیگیری وضعیت خانه‌های بازی و خلاقیت و مهدهای کودک بدون مجوز

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان بر لزوم پیگیری وضعیت خانه‌های بازی، خلاقیت و مهدهای کودک بدون مجوز تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۷۴۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
لزوم پیگیری وضعیت خانه‌های بازی و خلاقیت و مهدهای کودک بدون مجوز

غلامرضا شریعتی در نشست با اعضای کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک استان که در استانداری خوزستان برگزار شد، بر پیگیری موضوع خانه‌های بازی و خلاقیت و موارد مشابه که بدون مجوز فعالیت می‌کنند توسط تیم بازرسی استانداری تاکید و بیان کرد: باید از حاکم شدن سوداگری در حوزه کودک جلوگیری کنیم زیرا سوداگری در این حوزه تبعات بدی خواهد داشت و جامعه را به انحطاط می‌برد.

وی افزود: آموزش‌های غلط و غیراصولی که در خانه‌های بازی و خانه‌های خلاقیت و سایر موارد مشابه که بدون مجوز فعالیت می‌کنند ارائه می‌شود، موجب هدر رفتن سرمایه‌های کشور که کودکان عزیز این مرز و بوم هستند، خواهند شد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه مهدهای کودک وظیفه سنگین و مهمی بر عهده دارند، خطاب به اعضای کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک گفت: وظیفه شما حتی از آموزش و پرورش هم سنگین‌تر است زیرا مهدهای کودک، زمینه را برای آموزش کودکان در مقطع دبستان آماده می‌کنند.

وی افزود: استانداری به عنوان نهاد حاکمیتی باید از مشکلات و دغدغه‌های مهدهای کودک مطلع باشد و این مشکلات را پیگیری کند زیرا این کارها پایه‌ای و زیرساختی هستند و عدم توجه به زیرساخت‌های انسانی و بدون صرف وقت و هزینه به نتیجه نخواهیم رسید.

شریعتی تصریح کرد: مهمترین زیرساخت توسعه، توسعه منابع انسانی است و هرچقدر زیرساخت‌های دیگر را توسعه دهیم بدون آموزش صحیح و عدم سرمایه‌گذاری مناسب در زیرساخت‌های انسانی و فرهنگی، توسعه متوازن امکان‌پذیر نخواهد شد.

استاندار خوزستان در پایان ضمن تاکید بر پیگیری مشکلات مطرح شده توسط اعضای کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک استان و مدیرکل بهزیستی خوزستان، خاطرنشان کرد: مهدهای کودک شروع یادگیری و آموزش‌پذیری کودکان هستند نه محل نگهداری کودکان و هرچقدر پوشش آموزشی مهدهای کودک گسترده‌تر باشد و کودکان بیشتری پرورش بدهیم جامعه موفق‌تر خواهد شد و هرچقدر چتر آموزش مهدهای کودک کمتر باشد جامعه از ابتدا رشد لازم را نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار