حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در شهرستان لاهیجان

رشت(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: آرمان خواهی باعث تلاش و کوشش در جهت جهت پیشرفت امور و شکوفایی استعدادهای فرهنگیان می شود.

کد مطلب: ۸۷۴۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در شهرستان لاهیجان

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان ، نادر جهان آرای باحضور در شهرستان لاهیجان که با همراهی ذبیح الله نیکفر نماینده مردم این شهرستان در مجلس انجام شد، ضمن شرکت در جلسه شورای معاونان، از مدارس لاهیجان بازدید کرد. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در جمع شورای معاونان لاهیجان عنوان کرد : آرمان خواهی باعث تلاش و کوشش در جهت جهت پیشرفت امور و افزایش ظرفیت در فرهنگیان می شود. وی دربخش دیگری از سخنان خود با بیان این نکته که آموزش و پرورش دروازه توسعه و پیشرفت کشور است؛ ایفای درست نقش افراد را در هر پستی که حضور دارند در تحقق این هدف مهم دانست . مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان همچنین نگاه به افزایش مشارکت خانواده ها را کمک حال آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت که باید از قابلیت خانواده ها در مدارس، بهینه، استفاده شود.

بازدید از دبستان هیأت امنایی پسرانه شهید صدوقی و گفتگو با معلمان و دانش آموزان و همچنین حضور در منزل شهیدان : ابراهیم و اسماعیل باغبان از دیگر برنامه های مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در لاهیجان بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار