تأکید رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بر استفاده بهینه از ظرفیت های فرهنگی در اعتلای آموزش و پرورش

رشت (پانا) -در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور براستفاده از ظرفیت های فرهنگی، تشکلهای سیاسی ، صنفی و خیرین تأکید شد.

کد مطلب: ۸۹۵۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تأکید رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بر استفاده بهینه از ظرفیت های فرهنگی در اعتلای آموزش و پرورش

به گزارش پانا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، در این دیدار دکتر محمد باقر نوبخت با اشاره به سابقه پیشتازی استان گیلان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بر ضرورت استفاده از ظرفیت های فرهنگی، تشکلهای سیاسی ، صنفی و خیرین در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش تاکید کرد.

نادر جهان آرای مدیرکل آموزش وپرورش گیلان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش استان در بخش های نیروی انسانی ، فضا و امکانات ، منابع محدود مقاوم سازی و بازسازی، برخی مشکلات تجهیزاتی هنرستانهای کاردانش و فنی و حرفه ای را مهمترین مشکلات پیش روی آموزش وپرورش استان برشمرد. وی در بخش دیگری از سخنانش آخرین وضعیت مربیان پیش دبستانی، کمبود امکانات رفاهی مانند سالن های ورزشی و استخر شنا و امور اردوگاه های فرهنگی و تربیتی را ازدیگر دغدغه های استان ذکر کرد و بر گسترش رشته های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان در تراز استان فرهنگ دوست گیلان تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار