فعالیت 21مجتمع خدمات جاده ای و تیرپارک در آذربایجان غربی

ارومیه(پانا)-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: 21 مجتمع خدمات جاده ای و تیرپارک در راستای ارائه خدمات به مسافران و رانندگان خودروهای عبوری در استان فعال است.

کد مطلب: ۸۷۴۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 21مجتمع خدمات جاده ای و تیرپارک در آذربایجان غربی

ارسلان شکری افزود: این تعداد در حدود سه هزار و 500 کیلومتر بزرگراه، مسیر اصلی و فرعی آذربایجان غربی فعال است که در صدد افزایش آن در ماه های آینده هستیم.


وی اضافه کرد: تاکنون در راستای توسعه مجتمع های خدماتی رفاهی و تیرپارک ها در جاده های آذربایجان غربی، 92 موافقت اصولی صادر شده که علاوه بر فعالیت 23 درصد از این تعداد، 77 درصد بقیه نیز در مراحل مختلف کسب مجوز و احداث قرار دارد.


وی بیان کرد: 23 باب مجتمع با پیشرفت فیزیکی متوسط 40 درصد در حال احداث و 48 فقره دیگر در حال استعلام های مختلف قرار دارد.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: مجتمع های خدماتی رفاهی و تیرپارک ها به عنوان یکی از زیر ساخت های توسعه صنعت حمل ونقل به تناسب نیاز و پتانسیل محورهای مواصلاتی و ترانزیتی ساخته می شود تا پاسخگوی نیاز گردشگران و مسافران باشد.


شکری گفت: امسال 6 میلیارد ریال اعتبار برای احداث 2 باب مجتمع خدماتی رفاهی تخصیص یافته که در مرحله پیمان سپاری در سامانه قرار دارد.


آذربایجان غربی 12 هزار کیلومتر جاده مواصلاتی دارد که از این میزان سه هزار و 500 کیلومتر بزرگراه، جاده اصلی و فرعی و بقیه روستایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار