فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبرداد:

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی: با رصد فعالیت‌های درون استانی از حقوق مردم دفاع می‌کنیم

بیرجند (پانا) ـ فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت :پلیس خراسان جنوبی با رصد فعالیت های درون استانی از حقوق مردم دفاع میکند.

کد مطلب: ۸۷۴۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی: با رصد فعالیت‌های درون استانی از حقوق مردم دفاع می‌کنیم

سردار مجید شجاع روز پنجشنبه در حاشیه همایش عمومی فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: همچون برخوردهایی که در سطح کلان با اخلالگران بازار سکه و ارز اتفاق افتاد، پلیس خراسان جنوبی نیز با رصد فعالیت های درون استانی از حقوق مردم دفاع می کند.


وی افزود: اقدامات موسسات مالی و اعتباری نیز رصد می شود و در صورت مشاهده تخلف به صورت قاطع ورود پیدا می کنیم.


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه اطلاع رسانی به مردم نیز در این خصوص انجام می شود تصریح کرد: زمانی که بازار ناشی از عوامل مختلف متشنج است پلیس در برخورد با احتکار ورود پیدا کرد و امسال با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه ها و اصناف اوضاع تحت کنترل بود و تنش خاصی در بازار نداشتیم.


وی گفت: پلیس شبانه روزی با تمام توان و قدرت از امنیت مردم دفاع می کند و امیدواریم هم استانی ها در امنیت کامل بتوانند امور روزمره خود را انجام دهند.


سردار شجاع با اشاره به برگزاری همایش عمومی فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: این همایش هر سال برگزار می شود که هدف عمده آن بررسی عملکرد و استفاده از نظرات روسای تخصصی پلیس و فرماندهان انتظامی است.


وی گفت: در این همایش موضوعات و ماموریت ها تا پایان سال نیز به صورت کلان مطرح خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار