یستمین مانور سراسری زلزله

مراسم نمادین بیستمین مانور سراسری زلزله در هنرستان شهید باهنر طرقبه شاندیز

طرقبه شاندیز (پانا) - معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی در آیین نمادین مانور زلزله طرقبه شاندیز خواستارآموزش و نهادینه شدن این مهارتها در اذهان دانش آموزان و مردم شد .

کد مطلب: ۸۷۴۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم نمادین بیستمین مانور سراسری زلزله  در  هنرستان شهید باهنر طرقبه شاندیز

برگزاری آیین نمادین بیستمین مانور سراسری زلزله با حضور آقای بهمن آبادی معاون امداد و نجات هلال احمراستان، فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و مسئولین ارگان های آتش نشانی،اورژانس، امدادو نجات و هلال احمر،نیروی انتظامی واتفاقات آب،برق و گاز و دیگر مسئولین شهرستان در هنرستان شهید باهنر شاندیز برگزار شد .

بهمن آبادی معاون امداد و نجات هلال احمر استان خراسان رضوی در آیین نمادین مانور سراسری زلزله عنوان کرد: آموزش و نهادینه شدن این مهارتها در اذهان دانش آموزان و مردم می تواند ما را در کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث بزرگ یاری بخشد.

درمواقع اضطرار افرادی موفق هستند که آموزش های کمک های اولیه را به خوبی فرا گرفته باشند و با راه های مقابله با بحران آشنا باشد .جناب آقای حسینی فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز بیان کرد: آموزش و یادگیری سرمایه گذاری است که به هیچ عنوان از بین نمی رود یادگیری و آموزش در این مانور ها می تواند آسیب های جدی در حوادث و بحران ها را به نحو چشمگیری برای بشر کاهش دهد. در کشور ما اقسام مختلف حوادث وجود دارد و باید همیشه و در همه حال آماده باشیم.

رضا رفسنجانی، مدیرآموزش و پرورش طرقبه شاندیز عنوان کرد: مدرسه زندگی به منزله یادگیری مهارت های زندگی در کنار یادگیری خواندن و نوشتن است. مانور زلزله یکی از مهارت های زندگی است که ما را در برابر یک بحران بزرگ تر و واقعی آماده می کند

بهترین بستر برای آموختن مهارت های زندگی ،مدرسه است ودانش آموزان باید در فضای مدرسه و در این مانور ها درس های لازم برای مدیریت و عبور از بحران ها را فراگیرند. استمرار در انجام این مانور ها ما را برای مقابله با بحران ها هوشیارتر و آماده تر می کند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار