جشن وحدت دردبیرستان سمای شیروان برگزارگردید

بجنورد(پانا)-حجت الاسلام جوادخوش بیان مسئول فرهنگی مجتمع آموزشی، فرهنگی سمای شیروان با تبریک ولادت باسعادت رسول مهربانی ها حضرت محمد امین (ص) و امام جعفر صادق(ع) در جشن وحدت دبیرستان پسرانه سمای این شهرستان : یکی از سفارش های رسول اکرم(ص) به همه آحاد مردم به ویژه جوانان فراگیری مهارت های تیراندازی، شنا و سوارکاری است.

کد مطلب: ۸۷۴۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
جشن وحدت دردبیرستان سمای شیروان برگزارگردید

وی افزود:انسان توانایی این را دارد که با تلاش و تمرین مستمر پشت بیش از هزاران نفر را بر زمین بزند اما گاهی همین انسان حریف مهار کردن نَفس خودش نمی شود.

خوش بیان با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) گفت: اگر انسان بتواند بر نَفس خویش غلبه کند بزرگ ترین جهاد را انجام داده است و این نورٌ علی نور خواهد شد.

مسئول فرهنگی مجتمع آموزشی، فرهنگی سمای شیروان در ادامه اظهار داشت: سه گروه از انسان ها اگر برای پدر و مادر خود ایجاد ناراحتی نمایند و در حق مردم ظلم و در مقابل کارهای نیک ناسپاسی کنند در همین دنیا مجازات خواهند شد.

وی در رابطه با اهمیت دوست یابی گفت:انسان بر روش اخلاق دوستش پرورش می یابدپس سعی کنیم دوستان خوبی را برای خود انتخاب نماییم.

خوش بیان در پایان افزود:فردی که ما را به سمت و سوی گناه می کشاند همانند گرگی است که لباس میش بر تن کرده است و همنشینی با این افراد در شخصیت ما تاثیرگذار خواهد بود.

قرائت قرآن و اجرای مولودی خوانی توسط دانش آموز امیرحسین مظلوم، همخوانی سرود جمهوری اسلامی ایران توسط همه دانش آموزان، قرائت مقاله توسط دانش آموز محمد صادق روشن ضمیر، اجرای سرود گروهی با عنوان پیامبر خاتم(ص) توسط دانش آموزان پایه هفتم به مربیگری قربان نظر شاد و پذیرایی از دیگر برنامه های این جشن بود.

خبرنگارحسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار