بیستمین مانور سراسری زلزله در مدارس آذربایجان شرقی برگزار شد

پاشایی: " آگاهی،آمادگی و هماهنگی" مثلت طلایی جهانی در مواقع بحران است

تبریز (پانا)- بیستمین مانور سراسری زلزله با شعار " مدرسه ایمن-جامعه تاب آور" صبح امروز همزمان با سراسر کشور در تمامی مدارس استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۴۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی: " آگاهی،آمادگی و هماهنگی" مثلت طلایی جهانی در مواقع بحران است

بیستمین مانور سراسری زلزله و ایمنی همزمان با سراسر کشور به صورت پایلوت استانی در هنرستان باقرالعلوم ناحیه دو تبریز با حضور فرماندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

جعفر پاشایی در آیین اختتامیه گفت: این مانور با مشارکت حوزه معاونت امداد ونجات، اداره کل آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، مدیریت بحران استانداری و سایر دستگاه های مرتبط با به صدا در آمدن زنگ زلزله و ایمنی در روز چهارشنبه 7 آذرماه در مدارس استان اجرا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: مدرسه به عنوان پایگاه پیشگیری و مدیریت بحران محله بوده و علاوه بر دانش آموزان و مسئولان مدارس، اولیاء و مردم محله نیز در برنامه مانور زلزله و ایمنی مشارکت کردند.

وی با بیان اینکه هماهنگی دستگاه های مسئول در بلایای طبیعی بسیار کارگشا و ضروری است، اظهار داشت: در دنیا برای برخورد با بحران، مثلث آگاهی،آمادگی و هماهنگی پیش بینی شده و آموزش ها نیز در همین راستا انجام می گیرد.

گفتنی است، بیستمین مانور سراسری مقابله با زلزله و ایمنی با هدف کاهش تلفات انسانی در حوادث احتمالی با مشارکت دانش آموزان مدارس سراسر استان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار