فرماندار تبریز در بیستمین مانور سراسری زلزله:

مانور آمادگی در برابر حوادث تجربه ای مبتنی بر یادگیری است

تبریز (پانا)- فرماندار تبریز برگزاری مانور و آموزش های دانش آموزی را تجربه ای مبتنی بریادگیری عنوان کرد و بر آموزش درست و اصولی تاکید نمود.

کد مطلب: ۸۷۴۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مانور آمادگی در برابر حوادث تجربه ای مبتنی بر یادگیری است

علیار راستگو در مراسم مانور سراسری زلزله با بیان اینکه دانش آموزان باید آنچه را که آموزش می بینند به خانواده ها و اطرافیان انتقال دهند، گفت: در بروز حوادث طبیعی باید طوری آموزش بدهیم که سطح آسیب ها و خسارت ها کاهش یابد و افراد از آمادگی و مهارت لازم برخوردار شوند.

فرماندار تبریز با تاکید بر اینکه باید با آموزش درست و اصولی دانش آموزان بهترین تصمیمات را عملیاتی کرد، تصریح نمود: آموزش نه تنها برای مواقع بحران باید در تمام زمینه های زندگی و همه ی ابعاد صورت گیرد.

وی برگزاری مانور و آموزش های دانش آموزی را تجربه ای مبتنی بریادگیری عنوان کرد و ادامه داد: باید در هر لحظه به فکر به روزرسانی و تصحیح عملکرد خود باشیم.

راستگو اظهار داشت: مانور زلزله باید در رفتار افراد تغییرات ماندگاری ایجاد کند تا آنها بتوانند توانایی های خودشان را برای انجام دادن کارهای مشخص، در هنگام بلایای طبیعی ، قبل و بعد از آن بهبود ببخشند.

بیستمین مانور سراسری زلزله و ایمنی همزمان با سراسر کشور به صورت پایلوت استانی در هنرستان باقرالعلوم ناحیه دو تبریز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار