اولین المپیاد ورزشی خانه های ورزش خوسف برگزار شد.

خوسف (پانا) - اولین المپیاد ورزشی خانه های ورزش شهرستان خوسف با حضور ۵۰۰ ورزشکار در مجموعه ورزشی روستای تقاب بخش مرکزی خوسف برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۳۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اولین المپیاد ورزشی خانه های ورزش خوسف برگزار شد.

فاطمه چهکندی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوسف در مراسم جشن پایانی این المپیاد گفت: این المپیاد با هدف توسعه نشاط و شادابی ، جمع کردن خانواده ها در بحث سلامت ، استعداد یابی و قهرمان پروری با همکاری آموزش و پرورش ، خانه های ورزش ، رابطان ورزشی ، هیئت ورزش های بومی محلی ، دهیاری و شورای اسلامی روستای تقاب و... در شش رشته و دو گروه آقایان و بانوان به منظور قهرمان پروری و شرکت در مسابقات استانی برگزار شد.


چهکندی نژاد با اعلام اینکه ۳۵ خانه ورزش در شهرستان خوسف فعال است ، افزود: با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای ورزشی موجود در روستای تقاب از جمله خانه ورزش ، سالن ورزشی ، گود باستانی ، والیبال ، بازی های بومی محلی و... این المپیاد به میزبانی تقاب برگزار شد.


در این المپیاد در گروه آقایان در رشته طناب کشی مجتبی آرامجو ، محمد رضا مسعودی و حسین علیزاده ، رشته دارت گل محمد باقی ، اکبر چوپانی و یوسف نوخواه ، در هفت سنگ حسین حسنی ، علی ابراهیمی و حبیب ا... خرمی ، رشته چوب کشی وزن (90- کیلوگرم) هادی باغانی ، بهرام چوپانی و محمود باقی ، در چوب کشی وزن (70- کیلوگرم) علی علیزاده ، محمد رضا حسن فر و سید حامد تاج بخش و در رشته فوتبال دستی حمید رضا سفیدروز، امیر علی امیری و ابوالفضل رحمانی اول تا سوم شدند.


همچنین در گروه بانوان در رشته دارت مریم حسنی ، رشته مچ اندازی الهام جعفری در وزن (85+ کیلوگرم) و فائزه غلامی در وزن (55-) ، طناب کشی زهرا باقی ، چوب کشی آمنه دوستی در وزن (85+) و زهرا غلامی در وزن (55-) ، فوتبال دستی حلیمه خدادادی و در رشته هفت سنگ نیز زهرا حسنی مقام اول را بدست آوردند. در مراسم پایانی که همراه با جشن میلاد پیامبر رحمت (ص) و امام جعفر صادق (ع) در سالن ورزشی برپا شده بود از نفرات برتر تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار