امام جمعه خوسف خبرداد:

همدلی در مجموعه بسیج و مسئولان خوسف

خوسف (پانا) - به مناسبت پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مدیران خوسف با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خوسف دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۷۳۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
همدلی در مجموعه بسیج و مسئولان خوسف

حجت الاسلام حامد شاهبیکی امام جمعه خوسف در این دیدار با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل و تبریک میلاد پیامبر مهربانی (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری شجره طیبه بسیج به فرمان مرحوم امام (ره) شاهد فعالیت ها و اقدامات خوبی از این نهاد مردمی هستیم که از مکتب ، دین و انقلاب دفاع کردند و در اوج فتنه ها نیز خود را نشان دادند و پیروز میدان شدند.


شاهبیکی با تقدیر از مجموعه بسیج و سپاه در برگزاری برنامه های مختلف در طول هفته و بخصوص اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی از مردم و مسئولان خواست تا با تفکر بسیجی ، حفظ آرمان ها و دستاوردهای نظام ، دشمن را در این ترفند ناامید کنند.


محمد شفیعی فرماندار خوسف هم با تبریک روز بسیج در مورد همدلی و همراهی مسئولان شهرستان با مجموعه بسیج گفت: نقش بسیج و سپاه در همه بخش های فرهنگی ، عمرانی ، اقتصادی ، گروههای جهادی ، محرومیت زدایی ، خدماتی و پزشکی در سطح شهرستان پر رنگ است و با همدلی و همراهی مسئولان فعالیت های خوبی را در جهت رفع مشکلات شاهد هستیم .


شفیعی داشتن روحیه بسیجی را لازمه کار مدیران دانست و افزود: همه باید روحیه و تفکر بسیجی داشته باشند و بدانند که هر جا بسیج ورود پیدا کرده کارها زودتر به سرانجام رسیده است .
وی افزود: شهدا الگوی ما هستند و ما مدیون خون شهدا و باید از آنها درس بگیریم و راهی را که برای ما ترسیم کرده اند ادامه دهیم تا کارها بهتر به پیش برود.


محمد علی بشیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف هم در ابتدا با تقدیر از حضور مسئولان در جمع بسیجیان گفت: مجموعه بسیج و سپاه در سطح شهرستان بر اساس وظیفه ذاتی هر جا نیاز به کارهای فرهنگی ، عمرانی ، سازندگی ، کشاورزی ، پزشکی و رزمایش و ... بوده برای محرومیت زدایی ورود پیدا کرده و در خدمت مردم بوده و خواهد بود .


بشیری توجه و تقدیر از خبرنگاران شهرستان و رفع مشکل پمپ بنزین در حال احداث ماژان از مهمترین خواسته های خود بیان کرد و افزود: مجموعه بسیج و سپاه شهرستان آمادگی دارد به منظور رفع مشکل و سرعت گرفتن کارها هر جا نیاز باشد همکاری کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار