برگزاری بازی‌های لیگ فوتبال در شهرری

شهر ری (پانا)-رئیس هیئت فوتبال شهرستان ری گفت: داوطلبان حضور در لیگ فوتبال حوزه ری می‌توانند، طی درخواست کتبی به هیئت فوتبال آمادگی خود را اعلام نمایند.

کد مطلب: ۸۷۳۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بازی‌های لیگ  فوتبال در شهرری

نادر فلاح در این رابطه گفت: امسال با توجه به برنامه ریزی‌های دقیق و انجام شده، در تمامی رده‌های سنی،نونهالان(۲۰ تیم)، نوجوانان(۱۴ تیم)، جوانان(۸ تیم)، امید(۸ تیم)، بزرگسالان(۱۲ تیم) و پیشکسوتان(۱۲ تیم) بازی‌های لیگ فوتبال را در سطح حوزه ری برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: بازی‌های نوجوانان و جوانان در شش ماه نخست سال انجام گرفت و بقیه رده‌ها در شش ماه دوم سال 97برگزار خواهد شد.

فلاح با اشاره به شرایط دریافت مجوز ورود تیم‌ها به لیگ فوتبال حوزه ری اظهار داشت: داوطلبان حضور در لیگ فوتبال حوزه ری می‌توانند، طی درخواست کتبی به هیئت فوتبال آمادگی خود را اعلام نمایند و عوامل اجرایی هیئت فوتبال نیز با بررسی شرایط لازم و مدارک مربیان نتیجه را کوتاه‌ترین زمان اعلام خواهند کرد.

رئیس هیئت فوتبال حوزه ری در خصوص بالا بردن سطح کیفی مسابقات افزود: با هماهنگی‌های بعمل آمده اعضای استعدادیابی فوتبال پایه در سطح کشور در بعضی از مسابقات لیگ حوزه ری حاضر شده و از نزدیک شاهد بازی‌ها خواهند بود تا چهره‌های شاخص و مستعد را شناسایی کنند.

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار