پیروزی نفت مسجدسلیمان در هفته چهاردهم لیگ برتر

مسجدسلیمان (پانا)- تیم نفت مسجدسلیمان در هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مقابل مهمان خود پیکان تهران به برتری رسید.

کد مطلب: ۸۷۴۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
پیروزی نفت مسجدسلیمان در هفته چهاردهم لیگ برتر

تیم نفت مسجدسلیمان در هفته چهاردهم لیگ برتر و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی و با حمایت بیش از 5 هزار تماشاگر پرشور مسجدسلیمانی به مصاف پیکان تهران رفت و در یک بازی خوب و حساب شده توانست با نتیجه یک بر صفر مقابل مهمان خود به برتری برسد.

نفت مسجدسلیمان بعد از برد روحیه بخش هفته گذشته مقابل سپید رود رشت با روحیه‌ای مضاعف مقابل تیم پیکان قرار گرفت تا در این بازی خانگی با حمایت هوادارانش بتواند امتیازات لازم را کسب کند. زردپوشان نفت که برخلاف پیکان با آرایش تهاجمی بازی را آغاز کرده و با حضور مثلث خط حمله خود متشکل از اکبر آفاقی، اسماعیل شریفات و پیمان میری در صدد عبور از خط دفاعی حریف بودند، خیلی زود به هدف‌شان رسیدند و پیمان میری ضربه پنالتی نفتی‌ها را پس از دفع وحید شیخ‌ویسی در برگشت تبدیل به گل کرد تا شادی در دقیقه ۶ به سکوهای ورزشگاه شهید بهنام محمدی بیاید . شاگردان مرزبان در ادامه نیمه اول با گردش توپ در میانه زمین به میدانداری پرداختند و پیکانی‌ها در صدد پاسخ دادن به تک گل خورده بودند، اما حملات تیم پیکان زهر چندانی نداشت.

در نیمه دوم، تیم پیکان چهره‌ای تهاجمی‌تر پیدا کرد و با اضافه کردن محمد قاضی و سعید واسعی در پی رسیدن به گل تساوی بود. نفتی‌ها نیز ضمن کنترل فشار بازیکنان پیکان، چشم به ضدحملات دوخته بودند و علیرضا مرزبان با وارد کردن عباس عسکری و میلاد میداودی به خط حمله نفت سعی در حفظ فشار روی خط دفاعی پیکان داشت که در نهایت نتوانستند راهی را به دروازه نفت پیدا کنند و تیم نفت توانست با همان نتیجه یک بر صفر به 3 امتیاز شیرین این مسابقه دست یابد و جمع امتیازات خود را به 14 برساند.

گفتنی است آقایان جواد رحیم زاده بعنوان داور وسط، محمدعلی پور متقی و حسین مرادی بعنوان کمک داور قضاوت این بازی را برعهده داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار