مسابقات شنا ویژه پسران درشیروان برگزارشد

بجنورد (پانا)-به مناسبت هفته وحدت یک دوره مسابقات شنا با همکاری سازمان دانش آموزی ومدیریت استخر هلال احمر شهرستان شیروان و با حضور 52 شرکت کننده در سه رده سنی و جنسیت پسر در  دو ماده آزاد و قورباغه و بصورت انفرادی برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۷۳۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات شنا ویژه پسران درشیروان برگزارشد

رئیس اداره دانش آموزی شهرستان شیروان در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات گفت:در رده سنی اول زیر 10 سال در 33 متر ماده آزاد علیرضا ایزانلو، معین احسانی، امیر محمد تقی زاده و در ماده قورباغه امیر حسین وقاری، علیرضا ایزانلو و معین احسانی حائز رتبه اول تا سوم گردیدند.

سیدهادی علیمی اسامی منتخبین رده سنی دوم 10 تا 12 سال را به ترتیب رتبه های اول تا سوم در 33 متر ماده آزاد محمد مهدی زمانی، شایان شاکر، سجاد عوض زاده و در ماده قورباغه سجاد علیزاده، علیرضا فدایی و پارسا سینائیان اعلام نمود.

وی افزود:در رده سنی سوم 12 تا 14 سال نیز در 66 متر ماده آزاد رضا ایزانلو، سید محمد فتح اللهی، کیان تقوی و در ماده قورباغه رضا ایزانلو، سید محمد فتح اللهی و آریا گیلانی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

ضمنا به نفرات اول تا سوم در هر رده سنی حکم و مدال قهرمانی و همچنین طی قرعه کشی به خانم شیرین مظلوم به عنوان برنده فصلی استفاده کننده از استخر هلال احمر شهرستان شیروان نیز یک دستگاه دوچرخه از طرف مدیریت استخر به رسم یادبود اهدا گردید.

یادآور می شود مهدی شهابی(سرپرست مسابقات)، عیسی ایزانلو(سرداور)، عبدالحسین شعبانی(سرپرست فنی مسابقات)، حجت یداللهی(مسئول استارت لیست)، سید عباس سیدیان و محسن سالخورده( مسئولین جدول مسابقات)، ابوالفضل قربانی، مسعود احسانی، میلاد شعبانی، محمد ناصری، محمد ایزانلو، سجاد راستگو، امین کاظم زاده، محمد ایزانلو و رضا خوش اخلاق داوری این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند.

این دوره از مسابقات با حضور دکتر عبدالرضا عزیزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رضا خالق زاده و سیدیان رئیس و معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان شیروان، حسین محمدی ثانی رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، محمد حسین اسلامی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان، حسین محمد زاده قانعی و حسن اسکندریان از اعضای شورای اسلامی شیروان و اولیاء دانش آموزان شرکت کننده برگزار گردید.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار