رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی:

شناسایی ایده‌های دیجیتال دانش‌آموزان فرصت سازی برای احیای دریاچه ارومیه است

ارومیه(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی شناسایی ایده‌های استارت آپ ویکند دانش آموزان را فرصت سازی خلاقانه چالش ها برای احیای دریاچه ارومیه عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۷۳۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی ایده‌های دیجیتال دانش‌آموزان فرصت سازی برای احیای دریاچه ارومیه است

حسین عباس زاده در گفت و گو با خبرگزاری پانا در رابطه با رویداد دیجیتال و تولید محتوای کاربردی احیای دریاچه ارومیه گفت: مجموعه آموزش و پرورش با راهبری سازمان دانش آموزی استان جشنواره رویداد استارت آپ ویکند را در بخش دانش آموزی اجرا کرد که ایده های بسیار خوبی نیز در این بخش ارسال شده بود.

وی در این خصوص گفت: دبیرخانه این جشنواره از تابستان گذشته در محل سازمان دانش آموزی تشکیل شده بود که آثار ارسالی پس از بررسی های اولیه با همکاری جهاد دانشگاهی مورد داوری قرار گرفت و نفرات برتر طی مراسمی بعد از ارایه ایده های خود مورد تقدیر قرار گرفتند.

رییس سازمان دانش آموزی استان اضافه کرد: موضوع فرهنگ سازی مهمترین لازمه برای اعتلای جامعه در حوزه های مختلف است که فرهنگ سازی مصرف به خصوص مصرف آب اولویت این مهم در منطقه است.

عباس زاده ادامه داد: مجموعه سازمان دانش آموزی یکی از مهمترین بسترهای خانواده بزرگ آموزش و پرورش برای مهارت آموزی و بحث فرهنگ سازی است که با نگاه مدیرکل آموزش و پرورش راهبری بخش فرهنگیان و دانش آموزی موضوع احیای دریاچه ارومیه برعهده سازمان دانش آموزی واگذار شده است.

وی گفت: جشنواره رویداد و تولید محتوای دیجیتال (استارت آپ ویکند) یکی از برنامه های سازمان دانش آموزی در همکاری با ستاد احیای دریاچه ارومیه است، در این راستا بیش از ١٥ عنوان برنامه دیگر نیز از سوی سازمان دانش آموزی تعریف شده و طی سال تحصیلی اجرایی خواهد شد.

عباس زاده با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در این خصوص گفت: تشکیل و آموزش همیاران آب در مدارس، کرسی های آزاد اندیشی فرهنگیان با حضور اساتید دانشگاهی، مسابقه روزنامه دیواری ، جشنواره قصه های ماندگار دریاچه ارومیه از زبان پدر بزرگان و مادربزرگان توسط دانش آموزان و اردو و بازدید های دانش آموزی و غیره خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار