مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی خبرداد:

سوم آذر ماه، آغاز ثبت نام کارت سوخت جدید

بیرجند (پانا) ـ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت برای دریافت کارت جدید ثبت نام کنند.

کد مطلب: ۸۷۲۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
سوم آذر ماه، آغاز ثبت نام کارت سوخت جدید

قربانعی مردانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت:به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین بویژه با تشدید قاچاق از مرزها، تحویل بنزین به خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، صرفاً با استفاده از کارت سوخت انجام می‌شود.


وی افزود: مالکان محترم خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که کارت سوخت خود را گم کرده اند، لازم است به ترتیبی که در رسانه‌ها توضیح داده خواهد شد، از تاریخ شنبه ۳ آذر ماه تا شنبه ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۷ نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت کارت سوخت جدید اقدام نمایند.


مردانی گفت:به منظور تسهیل در دریافت کارت جدید سوخت، امکان دسترسی به سامانه ثبت مشخصات از طریق اینترنت و یا تماس تلفنی فراهم شده که نحوه دسترسی و اقدام، از طریق رسانه‌های عمومی و صدا و سیما به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.


وی با بیان اینکه برای ثبت تقاضای دریافت کارت سوخت جدید، هیچ مبلغی از متقاضیان توسط شرکت ملی پخش دریافت نخواهد شد، ادامه داد:این اقدام به معنای سهمیه بندی و افزایش نرخ سوخت نبوده و لازم است هموطنان محترم به شایعات بی اساس در این مورد توجه نکنند.


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت:افرادی که رمز کارت خود را فراموش کرده اند می‌توانند همراه با مدارک خود، مدارک مالک ماشین و کارت خودرو به نواحی شرکت ملی پخش مراجعه و کارت خود را رمز گشایی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار