با برگزاری مراسم اختتامیه ؛

نمایشگاه صنعتی البرز به کار خود پایان داد

البرز (پانا ) –- نخستین نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی استان البرز پس از چهار روز برگزاری به کار خود پایان داد .

کد مطلب: ۸۷۲۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه صنعتی البرز به کار خود پایان داد

در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی البرز عزیزالله شهبازی سرپرست استانداری البرز گفت: عزم جدی تلاشگران عرصه تولید و صنعت در کنار مسئولان استان ، مسیر دسترسی به توسعه را هموارتر کرده است.

وی افزود: با همت تلاشگران عرصه تولید و صنعت و با پشتیبانی مسئولان کسب و کار ، تولید استان بدون توجه به فشارهای اقتصادی و تحریم های دشمنان رونق گرفته و بخش صنعت و تولید در مسیر توسعه است.
وی با بیان اینکه همه کسانی که در بخش تولید مشغول به فعالیت هستند با عزمی آهنین وظایف خود را انجام می دهند.
شهبازی افزود: دست اندرکاران و عوامل برنامه ریزی و تولید استان البرز متحد و منسجم امور را پیش می برند و از فرصت ها به خوبی استفاده می شود.
سرپرست استانداری البرز اظهار داشت : ثروت های طبیعی از داشته های مهم این استان به شمار می رود و به همین منظور گردشگری جزو برنامه های راهبردی مدیران استان است و فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام یکی از ظرفیت های مهم برای توسعه صنعت گردشگری است
سرپرست استانداری البرز از مدیران استانی، بانک ها، تامین اجتماعی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهرک های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت خواست برای رفع مشکلات صنعتگران و واحدهای تولیدی تلاش کنند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران هم در این مراسم گفت: از مجموع 978 شهرک صنعتی مصوب کشور، 807 شهرک در حال آماده سازی و بهره برداری است .
حسن صالحی نیا با اشاره به اینکه این شهرک ها 74 هزارو500 قرارداد ساخت واحد تولیدی و صنعتی دارند، گفت: یکی از مشکلات تولید، قاچاق است و در صورتی که شرایط مهیا شود این مشکلات نیز حل می شود.
صالحی نیا افزود: تامین مواد اولیه واحدهای صنعتی کوچک و متوسط به صورت تجمیعی از طریق خوشه های صنعتی و تعاونی ها از برنامه های دولت در سال جاری است.
سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی افزود: تامین منابع مالی مناسب برای تامین مواد اولیه این واحدها از دیگر برنامه های در حمایت از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط است.
وی افزود: تامین زیر ساخت های مناسب ، آموزش، حمایت و پشتیبانی از این واحدها نیز از دیگر برنامه هایی است که دولت با هدف حمایت و پشتیبانی از واحدها در دستور کار قرار داده است.
صالحی نیا با بیان اینکه 67 هزار واحد تولیدی و صنعتی در کشور وجود دارد، گفت: بیش از 90 درصد این واحدها صنایع کوچک و متوسط هستند.
گفتی است ، بزرگترین نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی و فرصت های سرمایه گذاری استان البرز از 26 تا 29 آبان ماه در مجموعه نمایشگاهی گلشهر کرج برپا بود که به کار خود پایان داد
در این نمایشگاه بیش از 100 واحد تولیدی و صادراتی، تولیدات خود را به نمایش گذاشتند
هیات های تجاری کشورهای عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، ترکیه، آذربایجان و قزاقستان در نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط البرز شرکت داشتند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار