سرپرست استانداری البرز:

موانع تولید در البرز باید در اسرع وقت برطرف شود

البرز (پانا ) - شهبازی ، سرپرست استانداری البرز با اشاره به اینکه البرز یک استان صنعتی است، افزود: اساس رویدادهایی که در این استان شکل می گیرد صنعت است و موانع تولید باید در اسرع وقت برطرف شود .

کد مطلب: ۸۷۴۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
موانع تولید در البرز باید در اسرع وقت برطرف شود

سرپرست استانداری البرز با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط در استان البرز افزود : این نمایشگاه فضای استان را به سمت تولید و اشتغال پیش برده و با حضور مسئولان کشوری این رویداد رنگ و بوی ملی گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به داده های موجود، تیم اقتصادی البرز، بسیار فعال، پیگیر و مسئولیت پذیر به موضوعات این حوزه رسیدگی می کنند.

شهبازی با اشاره به اینکه امسال بارندگی ها و نزول نعمات الهی نوید سالی پربرکت برای کشور را دارد، گفت: بر اساس اظهارات مسئولان عالی رتبه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با توجه به اقدامات و برنامه های صورت گرفته، سال 98 شرایط کشور بسیار خوب خواهد شد.

وی افزود: پاشنه آشیل سیستم اقتصادی کشور تولید، کارآفرینی و اشتغال محسوب می شود از این رو مجموعه کشور در اختیار تولیدکنندگان و صنعتگران برای تسهیل و رفع موانع قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: طبق اولویت بندی ها، اکنون رونق تولید و کارآفرینی در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین باید در تصمیم گیری های مدیران دستگاه های اجرایی این امر به جد مد نظر قرار گیرد.

سرپرست استانداری البرز اظهار داشت : پیشرفت کشور در گرو حضور میدانی بخش خصوصی است از این رو باید تمهیدات لازم برای بسترسازی مناسب جهت فعالیت بخش خصوصی اندیشیده شود.

وی گفت: با تعامل بین دستگاهی بسیاری از موضوعات، پیش از طرح در جلسه حل می شود و باید شرایطی فراهم شود که بسیاری از موانع تولید طی تعامل دستگاه های مختلف حل و فصل شود و عدم تحقق این امر نکته منفی محسوب شده و در ارزیابی ها مد نظر قرار می گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه اکنون مجموعه کشور برای رفع موانع تولید و اشتغال بسیج است، افزود: بر اساس سیاست های کلی نظام، قوای سه گانه طی هم افزایی و انسجام درصدد حل موانع و مشکلات در حوزه های مختلف کشور هستند و چنین فضایی نیز در البرز حاکم است.

وی با بیان اینکه دنیا به سمتی می رود که صنعت در ایجاد شغل حرف اول را نمی زند، ادامه داد: البرز با جاذبه های طبیعی تکه ای از بهشت ایران است و ظرفیت های بزرگی در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارد از این رو جای کار بیشتری در حوزه گردشگری خواهیم داشت و انتظار می رود تیمی منسجم، با اندیشه و کارساز برای ایجاد اشتغال در گردشگری حرکت کنند.

وی در خاتمه گفت: انتظار می رود که در اسرع وقت به مشکلات و موانع رسیدگی شود چراکه زمان برای تولید و صنعت بسیار ارزشمند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار