نمایش فیلم «انتخاب غلط» در باشگاه فیلم گالری رج

تهران (پانا) –- فیلم سینمایی «انتخاب غلط» ساخته کارلوس لوپز استرادا در باشگاه فیلم گالری رج به نمایش درمی‌آید.

کد مطلب: ۸۷۲۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایش فیلم «انتخاب غلط» در باشگاه فیلم گالری رج

فیلم ستایش شده جشنواره ساندنس که در پالم اسپرینگ نیز برنده جایزه کارگردان اول شد. فیلم ۹۳ درصد نقد مثبت دریافت کرده و از جمله موفق ترین کمدی دارم‌های سال ۲۰۱۸ به شمار می‌رود.

پیتر دبرو منتقد ورایتی نوع بذله گویی و پرت و پلاگویی دو بازیگر اصلی فیلم را بسیار جذاب و دلربا می‌داند که سبک جدیدی از کمدی در فیلم استرادا به وجود آورده است. هر دو بازیگر یادآور نوعی کمدی پالپ فیکشنی شاید باشند و در نظر اغلب منتقدان همچون گرگوری الوود جزو لیست ستایش و استعدادهای نوظهوری قلمداد شده‌اند.

«انتخاب غلط» بدبیاری‌های دو دوست قدیمی، «کالین» (با بازی «داوید دیگز» (Daveed Diggs)) و «مایلز» (با بازی «رافائل کاسال» (Rafael Casal)) را روایت می‌کند. «کالین»، پس از کشیدن حبس به خاطر حضورش در یک نزاع خیابانی، تنها سه روز با پایان دوره رفتار سنجی خود فاصله دارد. در نتیجه، او به شدت مراقب رفتار خود است از آن جایی که به نظر هر موقعیتی که برای او پیش می‌آید به گونه‌ای به نظر می‌رسد که انگار نوعی پاپوش برای فرستادن دوباره او به زندان است. «مایلز»، از سوی دیگر، یک دردسر متحرک است.

فیلم «انتخاب غلط» روز سه‌شنبه 6 آذر‌ماه 97 ساعت 18 در گالری رج به آدرس خیابان بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه‌حکیمی، شماره4، زنگ3 به نمایش درخواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار