در گفت‌وگو با پانا مطرح شد

واکنش بهنام محمودی به تحریم خبری سعید معروف توسط تیم رسانه‌ای فدراسیون والیبال

تهران (پانا) – کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران به تحریم خبرهای سعید معروف توسط تیم رسانه‌ای فدراسیون والیبال واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۸۷۲۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
واکنش بهنام محمودی به تحریم خبری سعید معروف توسط تیم رسانه‌ای فدراسیون والیبال

بهنام محمودی در گفت‌وگو با پانا درباره تحریم انتشار خبرهای عملکرد سعید معروف از سوی تیم رسانه‌ای فدراسیون والیبال گفت: متاسفانه در هر فدراسیونی همیشه ما دیده‌ایم که مسئولان فدراسیون خوش استقبال و بد بدرقه هستند. سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران و کسی است که سال‌ها برای این رشته زحمت کشیده است و حتی خیلی از کشورها والیبال ایران را با سعید معروف می‌شناسند. من به هیچ عنوان به حواشی کار ندارم و اعتقاد دارم اگر خطایی هم از بازیکنی سر می‌زند فدراسیون باید به او گوشزد و با او برخورد کند اما اینکه بخواهیم کاپیتان تیم ملی را بایکوت کنیم و از او هیچ خبری پوشش ندهیم اتفاق درستی نیست.

وی ادامه داد: با پیشرفت تکنولوژی فضای جامعه به گونه‌ای شده است که خیلی زود مردم از تمامی اخبار اطلاع پیدا می‌کنند اما این که فدراسیون والیبال این اخبار را کار نکند به خاطر مشکلاتی که با بازیکن مورد نظر دارد و به نظرم کار درستی نیست. احمد ضیایی و سعید معروف برای والیبال ایران زحمت کشیده‌اند و نباید اختلاف نظرهایشان با این برخورد مواجه شود.

محمودی در پایان گفت: اگر خطایی از کسی سر زده از راه درست به او اعلام کنند نه اینکه با بایکوت کردن آن بازیکن روحیه او را خراب کنند. معروف یک چهره ورزشی مطرح و نماینده والیبال ایران در اروپاست و با بایکوت کردن اخبار او از سوی فدراسیون تأثیرات بدی در اروپا به وجود می‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار