معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: باید جوانان را باور کنیم

مدیر آموزش و پرورش میانه تاکید کرد: برگزاری نماز جماعت در مدارس فاقد نمازخانه

تبریز (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: امام خمینی (ره) به جوان باوری تاکید داشت و باید در ما هم این باور ایجاد شود. 

کد مطلب: ۸۷۱۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: باید جوانان را باور کنیم

طاهر علمی در جلسه کمیته برنامه ریزی پرورشی مناطق میانه و کاغذکنان ضمن تبریک پیشاپیش هفته وحدت گفت: ما باید از پیامبر گرامی اسلام (ص) درس توانمندی و رحمت و مهربانی بگیریم.
وی سه اصل هدایت، نظارت و حمایت را سرلوحه برنامه ریزی های حوزه پرورشی در بازدید مناطق و نواحی استان عنوان کرد و بر توجه ویژه به مسایل حوزه پرورشی تاکید کرد و ادامه داد: یکی از مهم ترین برنامه های معاونت پرورشی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بها دادن و بها گرفتن و قوی دیدن و قوی ساختن است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان افزود: امام خمینی (ره) به جوان باوری تاکید داشت و باید در ما هم این باور ایجاد شود.
علمی ادامه داد: مدیریت کیفی برنامه ها، تاسیس و به راه اندازی جریان های پایدار و حمایت و پشتیبانی قوی و به موقع از برنامه ها از دیگر کارهای این معاونت هستند.

برگزاری همایش منطقه ای سبک زندگی ایرانی اسلامی برای ۱۸۰۰ نفر از معلمان، اولیا و دانش آموزان
ساجدی فر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه با اشاره به سرلوحه قرار دادن سند تحول بنیادین در تمامی فعالیت های پرورشی منطقه گفت: طرح ملی حفظ جز سی ام در سالتحصیلی در تمامی مدارس منطقه اجرایی می شود.

وی با اشاره به اختصاص نیروهای تخصصی به دارالقراآن و مرکز مشاوره منطقه و اجرای مدون برنامه های مشاوره و قرآن و عترت در مراکز تابعه مدیریت از برگزاری همایش منطقه ای سبک زندگی ایرانی اسلامی برای ۱۸۰۰ نفر از معلمان، اولیا و دانش آموزان خبر داد و گفت:هدف برنامه های پرورشی مدارس منطقه در راستای ترویج مسائل مختلف فرهنگی از جمله نماز، قران، عترت، فعالیت فرهنگی و هنری بوده است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت منطقه با اشاره به اجرای زنگ نماز و گنجاندن آن در برنامه درسی مدارس بر برگزاری نماز جماعت در مدارس فاقد نمازخانه در مساجد نزدیک مدارس تاکید کرد.

ساجدی فر اجرای طرح های امام شناسی و گفتمان های دینی و مدرسه قهرمان و ترویج المپیاد های ورزشی درون مدرسه را از اولویت های برنامه های پرورشی منطقه عنوان کرد.

در ادامه کارشناسان به تبادل نظرات و بررسی نقاط قوت و ضعف مناطق پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار