رحیمی: انهدام ۴۵ باند تبهکار

تهران (پانا) - رِئیس پلیس تهران بزرگ گفت: تمامی پایگاه های پلیس آگاهی اقدام به دستگیری سارقین کردند که تاکنون  ۱۸۴ نفر سارقین حرفه ای و سابقه دار که زندان رفته بودند دستگیر شدند.

کد مطلب: ۸۷۱۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
رحیمی: انهدام ۴۵ باند تبهکار

سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: تمامی پایگاه های پلیس آگاهی اقدام به دستگیری سارقین کردند که تاکنون ۱۸۴ نفر سارقین حرفه ای و سابقه‌دار که زندان رفته بودند دستگیر شدند.
وی افزود: در مجموع ۴۵ باند که در سرقت منازل و خودرو به صورت مسلحانه شرکت داشتند منهدم شدند.
سردار رحیمی اظهار داشت: از موارد شاخص اول دستگیری دو باند سارق مسلح است که به همراه اموال مالباخته ها و سلاح آنها کشف وضبط شد.
وی ادامه داد: در بین این دستگیر شده ها باند پنج نفره که یک بانک و طلا فروشی را سرقت کردند متلاشی شدند .
وی افزود: باند دیگری که یازده نفره بودند در سرقت منازل بالای شهر که دارای دلار و ارز نیز بودند دستگیر شدند که در مجموع ۱۷ سرقت منزل داشتند.
وی ادامه داد: گروه شاخصی که دستگیر شدند سارقین خزانه بانک مرکزی پاسارگاد بودند که سر دسته این باند خزانه دار این بانک بود که از کشور خارج شده بود و به ارمنستان گریخته بود.
که در مجموع ۷ و نیم میلیارد از این سرقت که ده روز پیش بود کشف شد.
وی ادامه داد:تا الان بالغ بر سه هزار سرقت توسط پلیس آگاهی تهران شناسایی شده است و بیش از ۹۰ نفر این سارقین دستگیر شدند که سابقه دستگیری دارند و ۴۰ نفر برای بار اول دستگیر شدند.
وی ادامه داد: بخشی دیگر از این سارقین باند ۷ نفره بودند که می گفتند شما در مسابقات تلفنی برنده شده اید و از مال باخته ها می خواستند که از طریق حساب کارت به کارت به حساب آنها متصل شوند و از همین طریقحساب آنها را خالی می کردند و در بین مالباختگان مهماندار و خلبان و پزشک هست که نشان از این دارد هر قشری مشاهده می شود.
سردار رحیمی اظهار کرد: متاسفانه این نوع کلاهبرداری در تهران زیاد شده است و به مردم توصیه می کنیم که به راحتی به هر فردی اعتماد نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار