کسب رتبه ممتاز کشوری گواهینامه اهتمام به کیفیت

تهران (پانا) - در پانزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ازسوی سازمان ملی استاندارد دبیرستان دوره اول متوسطه راهیان فضیلت منطقه 2 تهران موفق به کسب رتبه ممتاز و اخذ گواهینامه اهتمام به کیفیت شد.

کد مطلب: ۸۷۱۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه ممتاز کشوری گواهینامه اهتمام به کیفیت

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران 22 آبان ماه همزمان با روز ملی کیفیت در مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره ارزیابی جایزه ملی کیفیت ایران با حضور رئیس، معاونان و جمعی از مدیران کل سازمان ملی استاندارد و هم چنین معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و مدیران کل این وزارتخانه و نمایندگان وزارتخانه ها و سازمان های مختلف، از مدارس حائز رتبه ممتاز کشوری در برنامه تعالی مدیریت مدرسه و همچنین سازمان ها و بنگاه های اقتصادی و خدماتی شرکت کننده در جایزه ملی کیفیت تقدیر به عمل آمد .

در این مراسم دبیرستان دخترانه دوره اول متوسطه راهیان فضیلت منطقه 2 شهر تهران در پانزدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت در اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه با توجه به مدیریت کیفیت خدمات آموزشی و تربیتی ، موفق به کسب رتبه ممتاز کشوری و اخذ گواهینامه اهتمام به کیفیت از سوی سازمان ملی استاندارد ایران شد.

گفتنی است در سال تحصیلی 97-96 از میان 27 هزار مدرسه شرکت کننده در ارزیابی برنامه تعالی مدیریت مدرسه در نهایت 10 مدرسه در کشور موفق به اخذ گواهینامه اهتمام به کیفیت از سوی سازمان ملی استاندارد ایران شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار