چهار مدرسه مازندران گواهی‌نامه اهتمام دریافت کردند

ساری (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران اعلام کرد که سه دبیرستان و یک هنرستان استان موفق به دریافت جایزه ممتاز کشوری و گواهی‌نامه اهتمام  شدند.

کد مطلب: ۸۹۷۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
چهار مدرسه مازندران گواهی‌نامه اهتمام دریافت کردند

دوره آموزشی راهبران و ارزیابان برنامه تعالی مدارس کشور و همچنین مراسم تجلیل از مدیران مدارس ممتاز کشوری از ۷ الی 9 اسفندماه ۹۷ در اصفهان برگزار شد.

اسفندیار نظری معاون آموزش متوسطه استان مازندران گفت: «سه دبیرستان و یک هنرستان استان مازندران از شهرستان‌های آمل و نوشهر و ساری موفق به دریافت جایزه ممتاز کشوری و گواهی‌نامه اهتمام از سازمان ملی استاندارد ایران شدند.»

این گواهی‌نامه به مدیر هنرستان کار دانش نوشهر، مدیر دبیرستان دوره اول ناحیه یک ساری، مدیر دبیرستان کوثر دوره اول متوسطه آمل و مدیر دبیرستان نمونه بلوری دوره اول متوسطه آمل اهدا شد.

او افزود: «به نسبت مدارس تحت پوشش استان مازندران بعد از خراسان رضوی دومین استان موفق در این زمینه بوده است.»

او اعلام کرد که برای مدیران این چهار مدرسه به عنوان مشاورانش در امر کیفیت بخشی و به عنوان مدارس معین استان ابلاغ صادر می‌شود.

نظری با بیان اینکه در کشور 4400مدرسه متوسطه در برنامه تعالی حضور دارند، گفت: «مشارکت‌جویی و مشارکت‌پذیری از اصول اصلی برنامه تعالی است و میزان رشد مدارس به ویژه در مناطق محروم مورد توجه قرار خواهد گرفت .»

معاون آموزش‌وپرورش مازندران برگزاری دوره های آموزشی به ویژه آموزش الکترونیک برای عوامل اجرایی این مدارس را از برنامه های اولیت دار حوزه معاونت اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار