نیکی، ثمره تلاش پنج ساله نیکبخت

همدان (پانا) - در آیینی از پنج سال زحمات محمد ناصر نیکبخت استاندار سابق همدان در توسعه همه جانبه استان به ویژه در حوزه اقتصادی، به نیکی قدردانی شد.

کد مطلب: ۸۷۱۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
نیکی، ثمره تلاش پنج ساله نیکبخت

در این آیین که شامگاه شنبه در هتل باباطاهر برگزار شد، تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان اقتصادی استان و جمعی از مسئولان و روسای دستگاه های اجرایی حضور داشتند.
رئیس اتاق بازرگانی همدان در این آیین نیکبخت را مردی بزرگ در دوران سخت دانست و گفت: وی همواره حامی و پشتیبان تمام مدیران دولتی و خصوصی بود.
علی اصغر زبردست با بیان اینکه مردم همدان قدرشناس مسئولان خدوم هستند و هرگز محبت مدیران مردم دار را فراموش نمی کنند، افزود: نیکبخت همواره خواست مردم را در اولویت قرار داده و هرگز خود را به مردم ترجیح نداد.
وی با بیان اینکه استاندار سابق همدان در بدترین شرایط کشور سکان مدیریت ارشد این استان را به دست گرفت و مسئولیت پذیرفت، تاکید کرد: دولت تدبیر و امید میراث دار بسیاری مشکلات و گرفتاری ها بود و استانداران در خط مقدم رویارویی با این مشکلات بودند.
رئیس اتاق بازرگانی همدان خاطرنشان کرد: نیکبخت با صبوری و به خوبی استان همدان را در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مدیریت کرد.
زبردست افزود: فعالان اقتصادی تلاش استاندار سابق همدان برای رفع موانع و مشکلات صادرات و واردات را به خوبی به یاد دارند و همیشه به نیکی از وی یاد می کنند.

** نیکبخت خدمتگزاری راستین
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز در این آیین از همدانی ها به عنوان مردمانی مهربان و با محبت یاد کرد و افزود: مدنیت جدید روحیه قدرشناسی را کاسته اما مردم همدان همچنان قدردان خوبی ها هستند.
آیت الله غیاث الدین طه محمدی اظهار داشت: نیکبخت انسانی شایسته، صالح و خدمتگزار راستین است که به طور حتم منشا خدمات بسیار بوده و به نمایندگی از 2 میلیون جمعیت همدان از وی سپاسگزاری میکنم.
امام جمعه همدان گفت: این استان بی تنش ترین و با ثبات ترین استان کشور است و این موضوع را بسیاری از مسئولان کشوری صحه گذاشته اند و این امر از تلاش مردان تلاشگری مانند نیکبخت نشان دارد.
وی اظهار داشت: وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از مدیران و مسئولانی است که به همدان می آیند و هیچ گونه دخالتی در عزل و نصب ها تاکنون نداشته ام.

** نیکبخت همدرد تولیدکنندگان
مدیرعامل صنایع غذایی سحر نیز به نمایندگی از تولیدکنندگان استان از استاندار همدان قدردانی کرد و گفت: نیکبخت به خوبی واحدهای صنعتی را حمایت و هدایت کرده است.
مسعود توتونچیان به افزایش اشتغال و توسعه صنایع در دوران مدیریت استانداری نیکبخت اشاره کرد و گفت: کارآفرینان استان در زمان وی بسیار مورد توجه قرار گرفتند.
وی افزود: نیکبخت درد تولیدکننده را می فهمید و به خوبی همدردی می کرد و مجموعه صنعتی همدان نمونه های این همدلی را بسیار در خاطره خود دارند.
توتونچیان با اشاره به وضعیت اقتصادی کنونی کشور، گفت: تعامل و انسجام بین دولتمردان و بخش خصوصی برای مدیریت این شرایط ضروری است.
مدیرعامل صنایع غذای سحر، همدان را استانی سرشار از ظرفیت و منابع غنی کشاورزی و معدنی دانست و اضافه کرد: توان و تخصص تولیدکنندگان بسیار زیاد است و با اندکی حمایت می توان ظرفیت ها و منابع این منطقه را به ثروت تبدیل کرد.
در ادامه این آیین نماینده شرکت صنایع فولاد ویان، نماینده تشکل های بخش کشاورزی و شرکت بتن بریس با ارایه گزارش هایی زحمات استاندار سابق همدان را پاس داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار