در گفت‌وگو با پانا

کاظم اولیایی: استعفای جمعی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خطر تعلیق را افزایش می‌دهد

دولت و مجلس باید تکلیف فدراسیون فوتبال را روشن کنند

(پانا) – مدیرعامل سابق باشگاه‌های استقلال و پاس معتقد است در صورت استعفای جمعی اعضا هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، فیفا روی این موضوع حساس شده و ممکن است یک‌بار دیگر فوتبال ایران تعلیق شود.

کد مطلب: ۸۷۱۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کاظم اولیایی: استعفای جمعی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خطر تعلیق را افزایش می‌دهد

کاظم اولیایی در گفتوگو با پانا درباره گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی استعفای اعضا هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مهدی تاج توانست بازنشستگی خود را به حالت اشتغال دربیاورد و به فعالیتش ادامه دهد اما این روزها بحث در مورد اعضای هیات رئیسه است که اگر همه آنها با هم استعفا دهند کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی فوتبال این موضوع را بررسی و خطر تعلیق دوباره گریبان‌گیر ایران می‌شود.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال ادامه داد: من همیشه گفته‌ام و این بار هم می‌گویم دولت و مجلس باید تکلیف فدراسیون فوتبال را مشخص کنند؛ اگر این نهاد غیردولتی است نباید شخص سومی در امور آنها دخالت کند و طبق قوانین فیفا کار خودشان را انجام دهند اما اگر نظرشان به این است که فدراسیون دولتی است باید تمام دستورهایی که در ادارات دولتی اجرا می‌شود در فدراسیون فوتبال هم برقرار شود. بنابراین تا زمانی که این مورد به صورت دقیق مشخص نشود مشکلات همچنان پابرجاست.

وی تأکید کرد: شنیده‌ام قرار است مجمعی برگزار شود و تکلیف اعضای هیات رئیسه مشخص شود البته در صورتی که آنها استعفا کنند باز هم خطر تعلیق گریبان‌گیر ما خواهد شد، چرا که اعضای هیات رئیسه از طریق مجمع انتخاب شدند و استعفای آنها باعث می‌شود کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا این موارد را پیگیری کنند و آن وقت خطر جدی برای فوتبال ما محسوب شود. جایگزینی اعضای هیات رئیسه باید از طریق مجمع انجام شود و برگزاری مجمع هم دو ماه طول می‌کشد.

مدیرعامل سابق باشگاه پاس در پایان درباره رفتارهای اخیر کارلوس کی‌روش و دستیارانش گفت: ما باید بر اساس چارچوب از کی روش توقع داشته باشیم، به این معنی که ما دقیقاً مشخص کنیم این مربی را برای چه چیزی به ایران آوردیم؟ وقتی این خواسته مشخص شود نوع برخورد با رفتاری هم که ارائه می‌دهد، مشخص می‌شود، کی‌روش بارها چنین رفتاری را داشته است و این موضوع مسئله امروز و دیروز نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار