پیام تسلیت استاندار خراسان جنوبی درپی درگذشت مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی

بیرجند (پانا) ـ استاندار خراسان جنوبی در پیامی در گذشت مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی را تسلیت گفت .

کد مطلب: ۸۷۰۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت استاندار خراسان جنوبی  درپی درگذشت مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی

پیام محمدمهدی مروج الشریعه آمده است: خبر اسفناک درگذشت شادروان دکتر سید تقی نوربخش رئیس فقید سازمان تامین اجتماعی کشور و شادروان عبدالرحمان تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان در جریان سانحه تصادف در ماموریت به استان گلستان، موجب تاسف و تالم خاطر گردید.


وی با اشاره به دیدار اخیر خود با مرحوم نوربخش گفته است: مرحوم دکتر سید تقی نوربخش که دیشب (چهارشنبه 23 آبان ماه) در پاویون فرودگاه مهرآباد آخرین دیدار و نگاه سراسر محبت و آغوش پرمهر آن بزرگوار را داشت و هرگز کلمات محبت آمیز آن عزیز ارجمند را از یاد نخواهم برد، به حق از سرمایه‌های خراسان جنوبی و کشور و منشاء خدمات ارزنده ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم شریف ایران اسلامی بوده اند.


استاندار خراسان جنوبی افزود: اینجانب ضایعه اسفناک درگذشت ایشان را به مردم شریف ایران اسلامی، مجموعه سازمان تامین اجتماعی کشور و خانواده مکرم ایشان و یکایک هم استانی های شریف خراسان جنوبی تسلیت عرض می نمایم. از درگاه خداوند متعال، برای آن فقیدین، علو درجات و همجواری با اولیاء و برای بازماندگان محترم و معزز، بویژه خانواده معظم و مکرم آنان، صبر و شکیبایی و طول عمر با عزت مسئلت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار